Toch blijft het een super dikke bak die kobol met alles voltage controlled die parameters.
Maar goed ik heb nu weer leuker spul.
Ik heb laatst nog even naar je Kobols staan kijken en je rack met phasers etc en die maffe sequencer.
Vet hoor!
pff,ja natuurlijk,maar ik had ze graag in module/funktie gehad net zoals hun 'echte' modular zeg maar,dan had ik ze waarschijnlijk gehouden.
ik miste erg een tijd ook de ssm envelopes vd Kobol,nu heb ik een hele batch ssm2050 gekocht en ga er mij terug bouwen,ik wil wel degelijk te kobol sound terug in huis maar niet perse het toestel.
Ik heb gezien dat modcan zon echte wavemorpher heeft nagemaakt en denk dat die goed is,dus zo 1 module 2xssm2050 en 1xssm2040 en je hebt een kobol in je set ,maar met meer mogelijkheden .
van die phazers heb ik spijt gehad een tijdje (had ze weggedaan omdat de main bloc volledig in epoxy gegoten was)1 vande beste phasers imo
gelukkig bestaat JH,zijn tau phaser heeft identieke sound en gaat zelfs nog dieper,heb er meteen 2 gekocht toen ik dat hoorde,dus die heb ik ook terug.
van die seq zijn er maar 4 of 8 weet ni meer,en deze komt van de groep 'The Klinik' ik had em 200e betaalt (quantizers per rij,maar tracken niet goed)
wel leuke gate matrix,touch plate start/stop en interesante logic circuitry mogelijkheden onderaan ,wel heel zwaar,niet mooi afgewerkt (het was ook diy front etc en binnenin een warboel)