verzending uit duitsland.

Origineel geplaatst door justin
Ik belde die gast vanmiddag op,hij zei dat ie hem een week geleden verstuurd had. Mischien is er iets mis gegaan,maar hoe kun je erachter komen waar het pakket is. GVD ik maak me nu toch echt zorgen en ben ik straks mischien 850euro pleitte. Als ik dus wel kwijt ben,dan word dit tot de bodem uitgezocht. Ik hoop echt dat ie nog aankomt. Zijn er opties of maatschappij die het pakketje evt. opgenomen kunnen natrekken of er ooit in de vorige week pakketten zijn afgeleverd met bestemming mijn adres & naam? iemand die dat mischien weet?

Bedankt mensen voor je reactie.:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Als je je situatie concreter hier bij ons neerlegt kunnen wij een meer passend antwoord aan u geven.

Origineel geplaatst door demian
Als je je situatie concreter hier bij ons neerlegt kunnen wij een meer passend antwoord aan u geven.

Wat wil je verder weten dan Demian? Me vorige verhaal is niet echt helder nee. Mijn vraag is; kan het postkantoor of de betreffende maatschappij die het pakketje zou moeten bezorgen,natrekken of er uberhaupt een pakje is afgeleverd met als bestemming mij. Zodat ik alwel zeker weet,dat de persoon het pakje verstuurd heeft. Zodat het probleem dan gezocht kan worden bij het postkantoor,leverancier.

Wat wil je verder weten dan Demian? Me vorige verhaal is niet echt helder nee. Mijn vraag is; kan het postkantoor of de betreffende maatschappij die het pakketje zou moeten bezorgen,natrekken of er uberhaupt een pakje is afgeleverd met als bestemming mij. Zodat ik alwel zeker weet,dat de persoon het pakje verstuurd heeft. Zodat het probleem dan gezocht kan worden bij het postkantoor,leverancier.

Dat hangt er van af hoe hij dat pakketje heeft verstuurd. Aangetekend of niet? Heb je van te voren geld overgemaakt of is betaling onder rembours.
Heeft hij een nummer gekregen waaronder het pakketje is verstuurd?

Dat hangt er van af hoe hij dat pakketje heeft verstuurd. Aangetekend of niet? Heb je van te voren geld overgemaakt of is betaling onder rembours.
Heeft hij een nummer gekregen waaronder het pakketje is verstuurd?

Ik heb hem nog even weer gebeld. Hij heeft het pakket via DHL verstuurd. Hij vertelde mij dat ie het pakket wel verzekerd opgestuurd heeft. Me geld is al bij hem helaas.Hij kwam wel betrouwbaar over,het nu nog even afwachten. Hou me dit weekende de code geven van het pakketje. Stel dat er nou iets bij DHL is gebeurt,is het dan een groot voordeel dat het pakketje verzekerd is?

Ik heb hem nog even weer gebeld. Hij heeft het pakket via DHL verstuurd. Hij vertelde mij dat ie het pakket wel verzekerd opgestuurd heeft. Me geld is al bij hem helaas.Hij kwam wel betrouwbaar over,het nu nog even afwachten. Hou me dit weekende de code geven van het pakketje. Stel dat er nou iets bij DHL is gebeurt,is het dan een groot voordeel dat het pakketje verzekerd is?

als je de code hebt kun je op de site van dhl je pakket volgen. als je deze link gebruikt, zit je er meteen volgens mij:

https://apps.deutschepost.de/popup_application/popup_eurox_tracktrace_en.html

succes...

Nog steeds geen pakje.... Heb al wat contact gehad met de persoon,tevens klopt de code niet via DHL. Dus ik wacht nog mooi deze week af. Gaat vanochtend om half 6 de telefoon... u kunt een pakje ophalen vanaf het postkantoor. Om half 6 belt dus een of andere mongool me op omdat er een pakje voor me klaar ligt. Ik om half 6 me bed uit en met de auto naar het postkantoor gegaan,het was uiteraard gesloten. Ik via de achteringang naar de sorteerruimte om een postbode te vinden. Uiteindelijk komt er iemand aan,ik het verhaal uitleggen,ondertussen komt er nog een postbode bij etc.. Om een lang verhaal kort te maken zeiden ze dus dat het niet een medewerker van het postkantoor of hoofdkantoor had kunnen zijn die om 5.30 belt. Kom om 9.00 maar weer werd mij verteld. Ondertussen hoopte ik eindelijk dat het me pakje uit Duitsland was. Om 9.00 bel ik dus eerst het kantoor op of er toevallig een pakje voor mij zou klaarliggen en legde tevens uit dat iemand mij om 5.30 belde ivm. pakje.

Ik kreeg als antwoord; Ja de laatste weken worden meerdere mensen sochtends gebeld met de mededeling dat er een pakje voor hun klaarligt op het postkantoor. Een of andere idioot zou dus mensen smorgen opbellen om te zeggen dat er iets voor hun op het postkantoor klaarstaat. GVD wat was ik toch verdomde woest vanochtend,zulke mensen mogen van mij direct op de brandstapel burn them all down! En het pakje.... tja we wachten maar weer af.

Tjonge jongen wat de mensen tegenwoordig wel niet bezielt.

Dit is heel vervelend voor je Justin, ik leef met je mee.

Maar als die code niet klopt die je gekregen hebt zou ik maar zorgen dat je de goede code van die jongen krijgt.
Het begint er sterk op te lijken dat je bent opgelicht. Wacht niet af, maar onderneem actie, en bel die gast

Over die brandstapel dat vind ik wat ver gaan, maar ondersteboven aan een boom hangen en een potje golfen in de buurt kan natuurlijk altijd wel.

Dit is heel vervelend voor je Justin, ik leef met je mee.

Maar als die code niet klopt die je gekregen hebt zou ik maar zorgen dat je de goede code van die jongen krijgt.
Het begint er sterk op te lijken dat je bent opgelicht. Wacht niet af, maar onderneem actie, en bel die gast

Over die brandstapel dat vind ik wat ver gaan, maar ondersteboven aan een boom hangen en een potje golfen in de buurt kan natuurlijk altijd wel.

Hey Demian,

Ik heb verder zijn adres,telefoonnummer,bank details etc. Heb al diverse keren met hem gebeld en hij wou mij de factuur of bon toesturen van het pakje,zodat ie me kon aantonen dat hij het pakje heeft afgegeven.

Heb tevens contact met DHL gehad en een heel verhaal gemailt naar de duitse post.

Toevallig heb ik ook alle mailtjes nog van hem,waarin hij schrijft wanneer hij het geld ontvangen heeft en het pakje verstuurd heeft en tevens zijn adres etc etc...

Toevallig staat er ook een advertentie van hem op Thomann bij de gitaren afdeling etc.. Zijn naam en adres kloppen tevens. Hij mailde mij nog dat ie de dingen verkocht ivm. een band.

Tja.. wat moet ik hier dan van denken,komt vrij vertrouwbaar over niet? Oja.. het ging btw om een virus synth.

hey Justin,

tja, lastige kwestie.. Ik zou nog eens proberen om het juiste DHL nummer te pakken te krijgen.
erg vervelend dit in ieder geval. Ik hoop dat het gauw goed komt!

Nog steeds geen pakje.... Heb al wat contact gehad met de persoon,tevens klopt de code niet via DHL. Dus ik wacht nog mooi deze week af. Gaat vanochtend om half 6 de telefoon... u kunt een pakje ophalen vanaf het postkantoor. Om half 6 belt dus een of andere mongool me op omdat er een pakje voor me klaar ligt. Ik om half 6 me bed uit en met de auto naar het postkantoor gegaan,het was uiteraard gesloten. Ik via de achteringang naar de sorteerruimte om een postbode te vinden. Uiteindelijk komt er iemand aan,ik het verhaal uitleggen,ondertussen komt er nog een postbode bij etc.. Om een lang verhaal kort te maken zeiden ze dus dat het niet een medewerker van het postkantoor of hoofdkantoor had kunnen zijn die om 5.30 belt. Kom om 9.00 maar weer werd mij verteld. Ondertussen hoopte ik eindelijk dat het me pakje uit Duitsland was. Om 9.00 bel ik dus eerst het kantoor op of er toevallig een pakje voor mij zou klaarliggen en legde tevens uit dat iemand mij om 5.30 belde ivm. pakje.

Ik kreeg als antwoord; Ja de laatste weken worden meerdere mensen sochtends gebeld met de mededeling dat er een pakje voor hun klaarligt op het postkantoor. Een of andere idioot zou dus mensen smorgen opbellen om te zeggen dat er iets voor hun op het postkantoor klaarstaat. GVD wat was ik toch verdomde woest vanochtend,zulke mensen mogen van mij direct op de brandstapel burn them all down! En het pakje.... tja we wachten maar weer af.

Tjonge jongen wat de mensen tegenwoordig wel niet bezielt.

Ahum....let me get this straight...Jij wordt om 05:30 's ochtends opgebeld door iemand die claimt dat ie van het postkantoor is en dat je pakje klaar ligt. En je gelooft het ook nog!?! Dat is wel een staaltje naïviteit moet ik zeggen...
05:30!! Kom op!

Al met al wel een kutsituatie. Die gast uit Duitsland klinkt mij wel betrouwbaar. Een echte oplichter zal niet snel met bankdetails en huisadressen gaan smijten. Ik denk eerder dat de man van de DHL ermee vandoor is gegaan....

Vindt t klote voor je gast zeker als et om zoveel geld gaat! Maar heb ooit zoiets meegemaakt met schoenen uit duitsland duurde me ook 3 weken alvorens ik eindelijk andere kreeg en die waren er binnen 5 dagen.

Maar die gast van die schoenen om je een id te geven heeft dus gewoon een advertentie gezet reageren teveel op dus wie het eerst komt wie het eerst maalt op is op zegmaar.

Kortom kijk ook er niet gek vanop als hij dat ding verkocht heeft aan iemand anders en gedaan heeft naar jou toe of hij hem nog had. Maar als het via DHL gegaan is is het te tracken vreemd dat het nummer niet klopt! Dat moet je toch aan het denken zetten!

Hoe dan ook zou gewoon nog eens die gast bellen of mailen en anders neem je gewoon een paar gasten hier van het forum mee als incasso(knok)ploeg zegmaaar!

Iemand naaien is niet leuk ook al doet hij zich betrouwbaar voor!

Origineel geplaatst door Nolet
Ahum....let me get this straight...Jij wordt om 05:30 's ochtends opgebeld door iemand die claimt dat ie van het postkantoor is en dat je pakje klaar ligt. En je gelooft het ook nog!?! Dat is wel een staaltje naïviteit moet ik zeggen...
05:30!! Kom op!

Al met al wel een kutsituatie. Die gast uit Duitsland klinkt mij wel betrouwbaar. Een echte oplichter zal niet snel met bankdetails en huisadressen gaan smijten. Ik denk eerder dat de man van de DHL ermee vandoor is gegaan....

Ik weet dus dat DHL en de Duitse post op de hoogte was van dit conflict aangezien men weet dat het om een pakje gaat van redelijk veel waarde. Stel nou dat het pakje ergens verkeerd bezorgt is weet ik veel wat,uiteindelijk is het gevonden en doorgegeven aan het postkantoor dat het pakje terecht is,zou toch kunnen. Als het niet zo was gelopen dan bedacht ik me uiteraard wel 10x. Wie weet heeft zon gast van DHL wel een virus thuis,wat al nie kan. Als ik me geld maar terug krijg anders hebben we gewoon een groot probleem.

Allereerst wil ik Justin ff het beste wensen met zijn aankoop...hoop dat t goedkomt!

Dan ga ik nu ff half offtopic (lijkt me een beetje nutteloos hiervoor een nieuw topic te openen)

Aangezien er op ebay.de nogal wat Virus B's aangeboden worden en ik er hoogst waarschijnlijk eentje wil kopen, wat is de veiligste manier om ervoor te zorgen dat je niet opgelicht wordt? Ik heb nog nooit iets via de post laten verzenden omdat ik dat gewoonweg niet vertrouw, ik haal altijd me gear persoonlijk op, maar om nou naar Duitsland te reizen is me wat te gortig. ik zal er dus misschien toch aan moeten geloven, maar ik wil een dergelijk verhaal als van Justin koste wat het kost voorkomen. Hoe doe ik dat?

Origineel geplaatst door Nightstorm
Allereerst wil ik Justin ff het beste wensen met zijn aankoop...hoop dat t goedkomt!

Dan ga ik nu ff half offtopic (lijkt me een beetje nutteloos hiervoor een nieuw topic te openen)

Aangezien er op ebay.de nogal wat Virus B's aangeboden worden en ik er hoogst waarschijnlijk eentje wil kopen, wat is de veiligste manier om ervoor te zorgen dat je niet opgelicht wordt? Ik heb nog nooit iets via de post laten verzenden omdat ik dat gewoonweg niet vertrouw, ik haal altijd me gear persoonlijk op, maar om nou naar Duitsland te reizen is me wat te gortig. ik zal er dus misschien toch aan moeten geloven, maar ik wil een dergelijk verhaal als van Justin koste wat het kost voorkomen. Hoe doe ik dat?

Als het mogelijk is zou ik er echt persoonlijk heengaan,al kost het je 50euro aan benzine. Ik heb vandaag de bloke aan de telefoon en vroeg hem hoe het nou zat met de virus en me geld. Ik zei eerst dat ie het geld al uitgegeven had,de sukkel. Hij wou mij in 2 termijnen gaan betalen. Ik zal hem morgen weer bellen ivm. het geld. Ja hij moest op zijn loon wachten. Ik stel hem morgen voor om binnen 3 weken het geld over te maken,anders geef ik hem gewoon aan. Het interesseerd me niet meer wat er gebeurt is met het pakje,of het pakje uberhaupt verzonden is. Hij zorgt er maar voor dat ik binnen 3 week me geld heb,op welke manier dan ook. Ik heb genoeg bewijs om hem aan te geven,als dit zonder succes verloopt,moeten we het maar op een andere manier afhandelen.

Maar nightstorm alle keren is het bij me goed gegaan,dit zou me laatste pakje worden en je ziet dat het verkeerd loopt. Om jouw deze rottigheid te besparen,zou ik het liefst persoonlijk het pakje ophalen als het mogelijk is,al kost het wat bezine geld,maak er anders een uitstapje van! De enige manier om rottigheid tijden transacties of verzendingen te vermijden,niet vergeten dat je de synth flink onderhanden neemt bij de verkoper,zodat je geen shit thuis tegenkomt.

Succes!

toevalig, ik heb al contact met een verkoper opgenomen dat ik 'm evt. op kan halen

wou toch altijd al 's met zo'n ICE-trein (mooie dingen zijn dat!) :)
nou nog ff de veiling winnen

iig, succes! en anders idd ff sf-knokploeg oprichten :duivels:

Het duurt wel vaker lang eer sommige pakjes toekomen. Ik heb eens 3 weken zitten wachten op een pakje uit Nederland ...

De nauwkeurigste en beste oplossing is volgens mij UPS ... Nog nooit last mee gehad en altijd op tijd.

Is je pakje al aangekomen, gearliefhebber ? :P

Leuk dat jij altijd topics start met je problemen en dat je nooit laat horen hoe het afloopt...

Is je pakje al aangekomen, gearliefhebber ? :P

Leuk dat jij altijd topics start met je problemen en dat je nooit laat horen hoe het afloopt...

Hey Demian,
Tot dusver nog niet en het zal ook wel nooit aankomen. Ik ben bang dat de desbetreffende persoon nooit het pakje heeft verstuurd of hij heeft het al verkocht nadat me geld aangekomen is bij hem. Deze hele situatie duurt nu al een aantal maanden. Vorige week heeft hij gemaild dat ie het geld teruggestort zou hebben,tot nu toe heb ik nog niks ontvangen. Ik heb hem gemaild dat wanneer ik het volgend week nog niet ontvangen heb,ik andere stappen zou gaan ondernemen. Ik wacht nog tot volgende week,dan schakel ik wel het een en ander in,heb tenslotte genoeg bewijs.Als dit geen invloed heeft dan maar op de persoonlijke manier.

Maar goed hou jullie op de hoogte.

thanks trouwens:)

Vandaag naar wel 3 maand eindelijk me geld terug ontvangen! Dus voor de mensen die nou nog betalingen doen in het buitenland,wees op je hoede.

cheers.

Back