Origineel geplaatst door justin
Nog steeds geen pakje.... Heb al wat contact gehad met de persoon,tevens klopt de code niet via DHL. Dus ik wacht nog mooi deze week af. Gaat vanochtend om half 6 de telefoon... u kunt een pakje ophalen vanaf het postkantoor. Om half 6 belt dus een of andere mongool me op omdat er een pakje voor me klaar ligt. Ik om half 6 me bed uit en met de auto naar het postkantoor gegaan,het was uiteraard gesloten. Ik via de achteringang naar de sorteerruimte om een postbode te vinden. Uiteindelijk komt er iemand aan,ik het verhaal uitleggen,ondertussen komt er nog een postbode bij etc.. Om een lang verhaal kort te maken zeiden ze dus dat het niet een medewerker van het postkantoor of hoofdkantoor had kunnen zijn die om 5.30 belt. Kom om 9.00 maar weer werd mij verteld. Ondertussen hoopte ik eindelijk dat het me pakje uit Duitsland was. Om 9.00 bel ik dus eerst het kantoor op of er toevallig een pakje voor mij zou klaarliggen en legde tevens uit dat iemand mij om 5.30 belde ivm. pakje.
Ik kreeg als antwoord; Ja de laatste weken worden meerdere mensen sochtends gebeld met de mededeling dat er een pakje voor hun klaarligt op het postkantoor. Een of andere idioot zou dus mensen smorgen opbellen om te zeggen dat er iets voor hun op het postkantoor klaarstaat. GVD wat was ik toch verdomde woest vanochtend,zulke mensen mogen van mij direct op de brandstapel burn them all down! En het pakje.... tja we wachten maar weer af.
Tjonge jongen wat de mensen tegenwoordig wel niet bezielt.