cloudman
ex nihilo creatum ens
Hoi mede synthfreaks 
Ik weet niet of het een stomme vraag is en of er iemand op staat te wachten... MAAR:
Hoe komt het dat synths een verslaving worden?
Hoe ver gaat het dan? verkoop je alles om die laatste synth te kunnen komen?
Hoe kom je tot die verslaving? welke weg legde je af?
Zijn er mensen die verslaafd waren en terug een evenwicht in hun leven vonden?
Een paar dingen lijken evident, maar toch... ik wil over alle facetten van verslaving en obsessies
van synths weten. Gaande van mensen die in de schulden raken door de stapels gear
tot mensen die scheiden om dat ze hun synth mee naar bed nemen.
het interessante is, als je bekijkt hoe dingen evolueren, en je staat aan het begin van een
verslavende hobby, je misschien kan vermijden dat sommige dingen tot excessen leiden...
anyway, doe hier je verhaal
Ooh ja, heel belangrijk, positieve verhalen over hoe synths je leven aanvullen en rijker maken
en in evenwicht brengen mogen ook natuurlijk
het hoeft niet enkel de negatieve kant.

Ik weet niet of het een stomme vraag is en of er iemand op staat te wachten... MAAR:
Hoe komt het dat synths een verslaving worden?
Hoe ver gaat het dan? verkoop je alles om die laatste synth te kunnen komen?
Hoe kom je tot die verslaving? welke weg legde je af?
Zijn er mensen die verslaafd waren en terug een evenwicht in hun leven vonden?
Een paar dingen lijken evident, maar toch... ik wil over alle facetten van verslaving en obsessies
van synths weten. Gaande van mensen die in de schulden raken door de stapels gear
tot mensen die scheiden om dat ze hun synth mee naar bed nemen.
het interessante is, als je bekijkt hoe dingen evolueren, en je staat aan het begin van een
verslavende hobby, je misschien kan vermijden dat sommige dingen tot excessen leiden...
anyway, doe hier je verhaal

Ooh ja, heel belangrijk, positieve verhalen over hoe synths je leven aanvullen en rijker maken
en in evenwicht brengen mogen ook natuurlijk
het hoeft niet enkel de negatieve kant.
Yummie!