Verslaving-> Echt wel. Maar wel een hele leuke en boeiende verslaving
Ik kan mezelf goed in de hand houden en dus sta ik niet rood ofzo. Heb ik nog nooit geld hoeven lenen, zeker niet voor de aanschaf van synths (op mijn minimale studieschuld na!)
Wel zit ik bijna dagelijks te speuren op het net voor leuke kastjes. Niet dat ik altijd wat koop, maar hou het goed in de gaten voor als er echt wat leuks voorbij komt. Ik probeer wel altijd aanbiedingen te kopen, dus wanneer een bak voor een lagere prijs dan de "standaard" waarde wordt aangeboden.
Het probleem is alleen dat het nooit ophoudt. Er staan nog een aantal synths op mijn verlanglijst (dus sint, je weet het!)
zoals de micro-Q, Tb303, alpha juno. Maar hier houdt het niet mee op. Ik moet nog eens een goede geluidskaart kopen (werk nog steeds met onboard crap

), ik heb een grotere mixer nodig, ik heb een grotere midi-interface nodig. Goede actieve monitors komen ook wel van pas en ga zo maar door.......
Gelukkig steunt mijn vriendin mijn hobby. Dit is ook wel nodig want alle gear staat in de woonkamer (klein huisje). Daarom vindt zij het wel fijn als ik rack bakken haal. Al die klavieren wordt een beetje veel. Af en toe mag er ook wat minder achter worden gezeten en dus wat meer aandacht aan haar worden besteed, maar dat lukt wel (meestal)
Maar ja, naast de bakken zelf ben ik ook veel bezig met de theorie over synthesetechnieken (wie niet

). Ook erg interessant allemaal. Al met al gaat er veel tijd in zitten en dat vind ik hardstikke leuk. Gewoon doorgaan.....
Geen negatieve berichten van mijn kant dus..