Invloed Synthforum.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Positief gezien: "We are not alone!"
(dwz, ik ben kennelijk niet de enige freak die blij wordt van bliepjes, knopjes en LEDjes).

Veel nieuwe dingen geleerd en hands-on ervaringen gehoord... (vooral dat laatste vind ik enorm waardevol).
Leuk dat veel leden zich uitsloven in het leveren van informatie, zonder dat er meteen wat terug hoeft te komen.

Wat ik ook geleerd heb, is dat dit een héél klein wereldje is, waar je elkaar steeds weer tegenkomt...
(soms zouden meer mensen zich dat moeten realiseren!)

Wat verder opvalt: dat op een forum als dit sommige mensen zichzelf ontzettend serieus nemen.
Ook in termen van veel posten geeft blijkbaar status. Een soort geldingsdrang?
Daar ben ik het trouwens niet mee eens; sommige mensen posten vrij weinig, maar komen wél met de relevante opmerkingen...

Ik heb dat tellertje van aantal posts altijd al kut gevonden, maar wat doe je eraan. :D
En dat sommige vinden dat anderen maar veel posts op hun naam hebben, tja dat komt gewoon doordat sommige knapen hier al wat langer ronddwalen en (misschien) meer tijd hebben om te posten. Vroeger postte ik erg veel op nieuwe songs enzo maar dat doe ik niet vaak meer want het kost wel erg veel tijd. Ook op werk heb ik het nu veel drukker dan voorheen, dus posten is nu overdag minder geworden.

Maar nog steeds alle lof voor het SF! Hoezeee! :D (ik weet echt niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen eerlijk gezegd)
Een betere informatiebron als het SF m.b.t. synths/gear is er in Nederland niet IMO

Origineel geplaatst door Arv
(ik weet echt niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen eerlijk gezegd)
matt tikt R even op de schouder

Wat heeft het mij opgeleverd:

- extra kennis, als je alle kennis van de forumleden bij elkaar optelt zou je bijna bang worden
- via de Marktplaats toch nog wel een stapeltje extra apparatuur voor normale prijzen (wel een beetje last van G.A.S.)
- flink getrainde buikspieren van het lachen om sommige threads

en inderdaad het fijne gevoel dat je niet de enige bent die opgewonden raakt van LEDjes, bliepies, knoppies en "vage muziek".

heeeel veel info, met anderen over synths kunnen lullen, weten wat er allemaal te bieden is op app. niveau, om andere mensen lachen met hun grappen, grollen of idiote manier van omgang met synths enz enz...
:)

Ik heb mijn totale mensbeelt bij gestelt, zins ik op dit forum
serve. Nauw, dat is niet miss....

ISPdeRuyter

- positief: een ware bron van informatie, en ik heb mijn Virus c hier op de kop kunnen tikken.

-negatief: sommige antwoorden zijn een voortzetting van "het ego" en niet echt contructief. er lijkt wel een
concurrentiedrang. gelukkig is dit een minderheid.

ik weet het, het is vooral psychologisch. ik moet me ook maar niet Newkid noemen hé. :stupid :stupid :stupid

- nieuwe mensen leren kennen
- leuke gear voor leuke prijzen gekocht
- veeeeeel info opgedaan
- jezelf met meer mensen dan alleen ProtoHuman uiten over je obsessie en vervolgens ook nog es geaccepteerd worden:biertje:

invloed van het forum is nogal... eum... "intens".

was vroeger al compleet fucked-up, insane in the mainframe,
en het is er alleen maar erger op geworden.
toch zeker de helft van al wat ik weet van synths en zo komt van hier...
En tegenwoordig begin ik ook mensen op straat die je niet kent en tegenkomt
gewoon omver te lullen over hoe het komt dat de tr808 zo lekker grooved
-vanwege die focking processor of wat dan ook die opwarmt, lui wordt, en niet alles
meer mooi tegelijk doet- ook al heb ik nog nooit zo'n ding in het echt mogen zien.

Vroeger liepen mijn buren met een boogje rond mij als ze mij zagen afkomen. Tegenwoordig met
al die kutherrie die uit mijn computer-luidsprekers komt lopen ze gewoon schreeuwend weg als ze mij zien.

yep! live has definitly improved! :okdan: :dubbel:

Re: Invloed Synthforum.nl

Origineel geplaatst door Javascript
wat heb je kunnen bereiken dankzij replies van mensen op synthforum.nl??

- informatie
- koop of verkoop van gear
- leuke contacten
- het besef dat er nog meer freaks zoals ik rondlopen :D
- ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back