Laat de muziek jouw leiden en niet andersom

justin

Shauna
mbt. een uitspraak die Olav Basoski deed; Laat de muziek jouw leiden en niet andersom. Maar wat nou als je telkens afwijkt van dat gene wat je daadwerkelijk in gedachten had. Lijkt me op den duur best frustrerend,wel proberen uit te werken wat je in gedachten had,maar toch steeds eindigen in iets wat je niet verwacht en afwijkt van je eigelijke ideeen.

Hoe sta jij hier tegenover?

Als iets gewoon echt niet lukt moet je gewoon iets anders proberen wat wel lukt.
Of gewoon niet te veel een idee willen hebben maar loslaten dat idee.

Wat is je idee dan eigenlijk wat je in gedachten hebt waar je van afwijkt ?
Of, wat heb je uiteindelijk wat je niet zou willen?

Als je echt iets in je hoofd heb waarvan je denkt dat het gaat scoren dan kan je toch ook advies vragen?
Dat hoort er ook bij lijkt me, met deze uitspraak zegt hij waarschijnlijk niet dat je alles in je eentje uit moet dokteren

't blijft wel een wat vage uitspraak vind ik, je kan er veel kanten mee op. Ik weet niet in welk opzicht hij dit bedoelt

Re: Laat de muziek jouw leiden en niet andersom

Origineel geplaatst door justin
mbt. een uitspraak die Olav Basoski deed; Laat de muziek jouw leiden en niet andersom. Maar wat nou als je telkens afwijkt van dat gene wat je daadwerkelijk in gedachten had. Lijkt me op den duur best frustrerend,wel proberen uit te werken wat je in gedachten had,maar toch steeds eindigen in iets wat je niet verwacht en afwijkt van je eigelijke ideeen.

Hoe sta jij hier tegenover?

Justin, je geeft zelf het antwoord al:
Je wijkt af van je oorspronkelijke idee, dus leidt de muziek jou. Als je je eigenlijke idee uitwerkt, dan leid jij de muziek.

-C-

Back