[Poll] Waar is jouw studio?

[Poll] Waar is jouw studio?

• Thuis - Woonkamer

Stemmen: 24 22,9%
  • Thuis - Slaapkamer

Stemmen: 61 58,1%
  • Thuis - Badkamer/WC

Stemmen: 0 0,0%
  • Thuis - Tuin/Tuinhuis

• Elders - Huur Ruimte

Stemmen: 1 1,0%
  • Elders - Huur Pand

• Elders - Eigendom Ruimte

• Elders - Eigendom Pand

• Elders - Overal (mobiele studio)

• Anders - namelijk... (plaats een antwoord!)

Stemmen: 8 7,6%
  • Thuis - Zolder

Stemmen: 7 6,7%
  • Thuis - Kelder

Stemmen: 2 1,9%

• Totaal aantal stemmers
    105
Eigenlijk is m'n eerste keuze de studio in m'n slaapkamer. Ik vind het wel iets hebben, zo tussen je synthesizers slapen. Dan sta je op met die lekkere "vintagesmell" en jam je wat als je net wakker bent ... heerlijk!

Enige probleem is dat ik dan mijn bed er niet meer in krijg.

in mijn slaapkamer. ik heb best een grote kamer. ik heb er een dansruimte, mijn bed en mijn studio, maar ook mijn dieren..

Origineel geplaatst door speedy
in mijn slaapkamer. ik heb best een grote kamer. ik heb er een dansruimte, mijn bed en mijn studio, maar ook mijn dieren..
dit roept - tot nu toe - bij mij de meeste vragen op. een dansvloer en dieren... maar dat kan ook zijn omdat ik net wild boyz heb zitten kijken :D

Ik heb thuis een dakopbouw laten plaatsen, dit is een ruimte van 5 bij 5 meter waar ik mijn spullekes heb staan.
Lekker ruim en de vrouw heeft ook geen last meer van me:dubbel: :dubbel:

Het is nog niet echt aan de orde daar ik alles op de pc doe (voorlopig nog :duivels: )
Eens er écht gear bij komt kijken wordt dat een probleem: mega kleine slaapkamer,
en moeder die de woonkamer opeist ;) (owkee, het is dan ook haar woonkamer...)
Het zal dan toch de slaapkamer worden denk ik.

groetz

wolkie

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Eigenlijk is m'n eerste keuze de studio in m'n slaapkamer. Ik vind het wel iets hebben, zo tussen je synthesizers slapen. Dan sta je op met die lekkere "vintagesmell" en jam je wat als je net wakker bent ... heerlijk!

Joh, ik heb ooit eens m'n drumkit in m'n slaapkamer gehad, zat ik vaak om een uur of 4 's-middags nog in m'n onderbroek te drummen.:D

Helaas woon ik nu in een rijtjeshuis...=(

Slaapkamer... heb alleen geen ruimte om de pc neer te zetten nu... (en waar de pc staat, geen ruimte om de rest neer te zetten) Help! :P

De slaap-huis-studio-kamer.......
Niet de studio is zo groot......nee, mijn woning is te klein.

Van mij ook in een aparte 'studio-kamer' of hoe je dat ook noemt.
Wanneer kun je je kamer nou een studio noemen? Als je er meer dan X apparaten hebt staan? Of als je er een microfoon hebt staan waar je zus wat in kan schreeuwen? Of wanneer je in de badkamer staat en met hardware-reverb speelt?

ik weet 't niet hoor!

ik denk dat je studio daar is waar je de boel opneemt en bewerkt?
als je alleen met je hardware reverb in je badkamer speelt, denk ik dat dat eerder een oefenruimte is dan.

[of je peeskamertje?]
wanneer je in de badkamer staat en met hardware-reverb speelt
[klinkt toch een beetje vaag, als je begrijpt wat ik bedoel..]

een studio is een studio. als je twijfelt of al je muziekspulletjes bij elkaar een studio vormen, is het geen studio..

Origineel geplaatst door Flesje
Joh, ik heb ooit eens m'n drumkit in m'n slaapkamer gehad, zat ik vaak om een uur of 4 's-middags nog in m'n onderbroek te drummen.:D

Helaas woon ik nu in een rijtjeshuis...=(

haaaaaaaaaah....ben ik toch niet de enige. Ik zit ook vaak s'weekend als ik om 10 uur mn nest uit kom tot een uur of 3, 4, 5 in mn onderbroek te freaken op een song of met mn synths te kloten...Vaak kom ik er dan om 4 uur achter dat ik nog moet ontbijten :)

Ik heb mn studio in een apart gedeelte van/naast mn slaapkamer wat door een deur en een muur wordt afgescheiden van mn slaapkamer. Ook een aparte ruimte dus. De ruimte 3m x 2,5m dus erg krap...maar jah het is wel gezellig met al dat knop-, toets-, lichtjes- en schuifjesgedoe zo om je heen... :doei:

Zowat de hele benedenverdieping: Woonkamer & Eetkamer.

Als het nodig is om opnames te doen, zetten we ook nog wel
eens wat mensen in de slaapkamers boven (bijv. de gitarist).

Mvg.

CoolRunning

Back