ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Elders! namelijk de stink/slaap/zweethok/zolder/enz.van Sly Dog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dit roept - tot nu toe - bij mij de meeste vragen op. een dansvloer en dieren... maar dat kan ook zijn omdat ik net wild boyz heb zitten kijkenOrigineel geplaatst door speedy
in mijn slaapkamer. ik heb best een grote kamer. ik heb er een dansruimte, mijn bed en mijn studio, maar ook mijn dieren..

)
(owkee, het is dan ook haar woonkamer...)Joh, ik heb ooit eens m'n drumkit in m'n slaapkamer gehad, zat ik vaak om een uur of 4 's-middags nog in m'n onderbroek te drummen.Origineel geplaatst door Synthesizer11
Eigenlijk is m'n eerste keuze de studio in m'n slaapkamer. Ik vind het wel iets hebben, zo tussen je synthesizers slapen. Dan sta je op met die lekkere "vintagesmell" en jam je wat als je net wakker bent ... heerlijk!

[klinkt toch een beetje vaag, als je begrijpt wat ik bedoel..]wanneer je in de badkamer staat en met hardware-reverb speelt
Origineel geplaatst door Flesje
Joh, ik heb ooit eens m'n drumkit in m'n slaapkamer gehad, zat ik vaak om een uur of 4 's-middags nog in m'n onderbroek te drummen.![]()
Helaas woon ik nu in een rijtjeshuis...![]()