ik kom er niet uit!!hellup

cirkelzaag

uw advertentie hier?
beste forumgenoten, hoe kun je het beste de compressor instellen voor zang? en dan bedoel ik van die zang net als queen in dat nummer havin' a good time.i'm a rocketship...bla bla we gonna go go go go exploooode .(ja ik weet de titel niet)------> don't stop me now..??..
die zang is best puntig en ik wil 't toch eruit laten knallen zonder dat je dat gepomp krijgt..

mijn dank is groot...:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Is de zang al opgenomen? Dan kan je beter ook een goede eq erbij pakken..
Als het zangvolume flink varieert en je flinke compressie gebruikt, kan je misschien proberen er ook nog eens een limiter overheen te gooien?
Welke instellingen je precies moet hebben weet ik niet; draai aan de knoppen, zet dingen aan en uit en luister, zou ik zeggen.
Succes in ieder geval.

Er bestaat niet echt zoals een 'gouden methode' om je compressor in te stellen. Met de zoekmachine kan je al erg veel vinden. Klank is altijd erg persoonlijk en dus ook hoe jij je apparatuur instelt om er een bepaald geluid uit te halen.

oka thnx, het ging me eigenlijk niet om de klank maar om het zo goed mogelijk registreren van de zang.
maar ik ben er uit hoor! als ik de knoppen zo voor me zie staat de attack op 10 uur en de release op 2 uur.
mzzl:doei:

Back