Wat zit er nu in je CD-speler?

Origineel geplaatst door Alexander
The Rolling Stones - Sticky Fingers

Wat anders!?

Idd hun beste album... Daarna hadden ze gewoon moeten stoppen..

Nu bij mij derin: Do androids dream of electronic beats?-Tai mix van DJ Shadow... Erg fijn ook.:)

Weer herontdekt.......The complete score from the broadway production of "the Catherine Wheel" by David Byrne.

Uit 1981 maar volledig tijdloos; gewoonweg freaken deze CD. Vond ik vroeger al maar ik had volgens de meesten van mijn vrienden een nogal aparte smaak (terwijl ik toen de doorsnee eighties muziek ook erg okee vond).

Kraftwerk - Minimum maximum.

Ik heb tevens de klassieke werken er gelijk bij gekocht. Cd-tjes waren toch maar 8 euro pst bij Bol.com. :)

Front 242 - Backcataloque................... no flowers for you and no regrets

Mambo Kurt

Mambo Kurt

Lachen

Attachments

• kurt3.jpg
    kurt3.jpg
    41 KB · Bekeken: 107
Tub Ring Zoo Hypothesis
zoocover.jpg

Te gekke gefliptemuziek!

Ik ben nu weer even lekker aan het luisteren naar David Sylvian - Brilliant Trees (1984).

Hoewel ik vrij veel van Sylvian (en Japan) in huis heb behoort dit tot de betere albums; zitten echt geniale nummers tussen. En ook erg goed opgenomen trouwens :halleluja

Attachments

• cover_18181727102004.jpg
    cover_18181727102004.jpg
    8,9 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik ben nu weer even lekker aan het luisteren naar David Sylvian - Brilliant Trees (1984).

Hoewel ik vrij veel van Sylvian (en Japan) in huis heb behoort dit tot de betere albums; zitten echt geniale nummers tussen. En ook erg goed opgenomen trouwens :halleluja

Ook 1 van mijn favorieten, heb nu Nine Horses - Snow Borne Sorrow in de CD zitten van hem. :koffie:

Aril Brikha-Pray for peace(source vinyl mix)

Alles van Alan Parsons! :D
(ik heb m'n collectie op mp3-cd gezet.)

Back