Synth tassen

mOkBor

Voknorr Arokx Acid
Omdat ik de laatste tijd steeds meer spullen aan het sjouwen ben had ik een vraagje. Waar zou ik het beste op zoek kunnen gaan naar goede tassen, Bv ik heb een tas voor mijn ion alleen deze is te lang en te breed, bij feedback hadden ze niks kleiner, maar als ik hem nu meeneem schuift hij in de tas, en das minder(ik ga elke keer bijna op mijn bek al schuift heel het gewicht van voor naar achter) Ik had op het internet gezien dat er ion bags zijn maar die worden niet meer gemaakt, weet iemand anders een zaak waar ze goede tassen verkopen? Moet morgen even op jacht naar een nieuwe bag 8>

Thx

Ik weet niet hoe groot de ION is, maar ik heb er nog een liggen waar een JP8000 in heeft gezeten. Kun je evt. kopen of ergens voor ruilen.

Ja, ik was eigenlijk meer opzoek naar een nieuwe tas die dus voor de ion gemaakt is.. En een rug strap. De maten voor de tas zouden ongeveer 838.20 x 95.25 x 330.20mm aan inhoud moeten hebben. De meeste tassen zijn veel groter. Ik neem hem vaak mee op de fiets en ik heb nu geen rugstrap. Das toch best zwaar, het ding weegt een dikke 10 kg.

Nou ik vind het met een rugstrap veel veiliger omdat hij dan niet naast de fiets hangt. ik sleep dat ding nou al elke dag heen en weer dus daar zal het niet aan liggen :yamaha: En trouwens op je rug is 12 kg ook niet fijn dus het zal er niet lichter van worden, maar das niet zo erg heb ik er wel voor over.

Was maar een grapje!

Maar misschien is dit wel een leuke onderneming, om tassen te maken speciaal geschikt voor onze gear.
Aangezien je veel moeite moet doen om aan een geschikte tas te komen.

Pfffff.....

Sorry, maar elke goede muziekzaak heeft een uitgebreid aanbod aan synth-tassen. Ga maar eens een aantal langs en je zult ongetwijfeld de juiste vinden. Het is wel zo dat soms bepaalde maten besteld moeten worden, maar verder geen issue dus.

Ok, weet je iets waar ze dat hebben buiten feedback?(dus in de buurt van rotterdam) Het is zon beetje de enige zaak die ik ken waar ze ze hebben.

Er is een groot assortiment van rockbag tassen, in alle maten .. zo'n tas zag ik ook wel eens bij feedback liggen .. lijkt me dat als ze er 1 verkopen ze die andere maten ook wel kunnen bestellen in een goeie bui :Z als ze niet slapen

http://www.rockbag.de/

kwam ik zo snel ff tegen, na enig klikwerk een compleet overzicht met maten

Kijk das een goed antwoord bedankt :halleluja
Friggin dom dat ik zelluf nix kon vinden, mijn googel kunsten waren toch best redelijk

Thx matey :biertje:

Warwick Rockbag is goed spul! Ik heb er zelf een voor een van mijn gitaren en die tas is echt ontzettend dik gevoerd, stevig en heeft gigantisch veel opbergruimte. een keer deed ik iets fout waardoor de tas echt hard tegen de grond gesmeten werd, maar mijn gitaar kwam er geheel onbeschadigd uit.

Je moet je gear niet op de grond gooien joh :engel:

Maar ik had dus gezocht op rockbag, hebben ze alle bags voor alesis synths behalve de ION. GRRR :(
En bij de custom maten sectie komen de tassen niet in de buurt van de ion kwa afmetingen :( :(
Na ja dan wordt het maar een tas van 1 m met rug straps en dan maar een beetje opvullen met schuim aan weerszijden. Beter ff snel mijn auto rijbewijs halen dan maak ik zelf wel een mooie flight case.

Volgens mij is een Nord Lead Tas van Clavia Qua afmeting perfect kost +/- 59 euro en heeft straps zodat je hem als rugzak kunt gebruiken.En hij is ook mooi rood.

Synthfreak:)

Ik ga van het weekend kijken of ze ergens een tas hebben ofzo, een nord tas zou inderdaad wel mooi zijn en rood :duivels:

Back