Clavia Nord Modular G2 1.2 update

Ik hoop dat de filterbank er weer in zit dan want in de huidige versie / editor kan ik hem niet vinden

-C-

Volgens de module lijst van clavia en de berichten op de mailinglist zal dit (nog) niet het geval zijn. Veel random modules, een paar osc's, een pitch shifter, een 'scratcher' (whatever that may be) en een zooi bugfixes. Ik check al elke vijf minuten ;)

...en de dx router en fm operator natuurlijk, om de dx7 helemaal na te bouwen and then some

......dit spelletje kon nog wel eens een paar dagen/weken/maanden (doorhalen wat niet van toepassing is) gaan duren :Z :r ;{

Origineel geplaatst door vos_paul
......dit spelletje kon nog wel eens een paar dagen/weken/maanden (doorhalen wat niet van toepassing is) gaan duren :Z :r ;{

Ach.. Tegem de tijd dat je alle mogelijkheden van het huidige OS van de G2 nu gehad hebt lig je al tussen 6 planken.

nou....

nou....

tussen 6 planken gaat wat ver maar GDVRDGVDR!&*!*&(!&^!)* ik baal wel van de tweede maal uitstel.
Ik mailde met iemand uit Taiwan, heeft vanmiddag rond 16.30 u onze tijd gebeld (?!) met Clavia en daar zeiden ze dat de dag nog niet om is.
Tja, ze hebben daar wel de midzomernachtzon, dus wat dat aangaat kan het nog komen, de komende 56 minuten.
Op zich vind ik het leuk dat er een nieuwere versie komt maar het gaat mij om de MAC-versie.
Bij de vorige modular was alles netjes geregeld, ook nu staat op de site dat je een Wintelding of OSX moet hebben. Doe je thuis de doos open en blijkt er alleen speelgoed van Bill Gates in te zitten.
Geknipt van de claviasite:
Min. Requirements

Macintosh Mac G3, 400 MHz, USB-port, 128 MB RAM, OSX 10.2 (or later)

Windows PC Pentium II, 500 MHz, USB-port, 128 MB RAM, Windows 98SE/2000/XP
Als ik het goedje niet voor het eind van de maand op mijn harddisk heb staan dan wil ik mijn geld terug, het is gewoon oplichterij.

Overigens is het zeker niet mijn bedoeling weer één of andere draad te beginnen over wel of geen winddoos/Mac, dat weten we over en weer nu wel.
Punt is dat ze op hun site iets neerzetten wat niet in de doos zit.

Mooie synth maar je koopt hem niet alleen voor de knopjes maar ook om te editen met de computer.
:( :( :(

Re: nou....

Re: nou....

Origineel geplaatst door VL7
tussen 6 planken gaat wat ver maar GDVRDGVDR!&*!*&(!&^!)* ik baal wel van de tweede maal uitstel.

hehe ja ik ook hoor. Ik wacht ook met smart op de update :)

Origineel geplaatst door C738
Ik hoop dat de filterbank er weer in zit dan want in de huidige versie / editor kan ik hem niet vinden

-C-

Nope :)

Origineel geplaatst door vos_paul
Volgens de module lijst van clavia en de berichten op de mailinglist zal dit (nog) niet het geval zijn. Veel random modules, een paar osc's, een pitch shifter, een 'scratcher' (whatever that may be) en een zooi bugfixes. Ik check al elke vijf minuten ;)

Ehhh... Iets met metal...

Slaat dat ("iets met metal") op de scratcher, of op de metallic noise osc? Ik was van plan om zaterdag in Den Haag langs te komen, maar er is wat tussengekomen. Is er daar nog wat gezegd (vanuit Clavia) over de beschikbaarheid van 1.2?

Dat zou goed kunnen zijn

Dat zou goed kunnen zijn

maar ik vind het beroerd dat ze dat niet even vermelden op de site.
Ook lullig is het dat ze geen nieuwsbrief hebben, toch?
Hoef je niet steeds naar de site te surfen...

Ja inderdaad als je expliciet 5 juli aangeeft en er gebeurt dan niks zou je wel even kunnen aangeven waneer dan wel en waarom.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nope :)

*GRMBL!* ik ben zeker de enige die die module gebruikt?!
Ik vond het wel handig voor aparte wind / zee geluiden.

-C-

Origineel geplaatst door C738
*GRMBL!* ik ben zeker de enige die die module gebruikt?!
Ik vond het wel handig voor aparte wind / zee geluiden.

-C-

Yeah ! farting noises :D

Back