fruityloops en multichannel soundkaart

overclocked

junglist
hoi. ik heb een gadgetlabs 8 in 8 out geluidskaart maar ik kan de orginele asio driver niet openen in fruityloops dus de mme drivers werken wel maar dit alleen met 2 van de 8 kanalen maar niet die asio waar ik de 8 uit en ingangen mee kan aansturen in reason en cubase werkt dit echter wel.ik krijg ook een latency van bijna 2 hele sec dat is denk ik ook niet noormaal. wie heeft hier ervaring mee of herkent dit probleem?

ik vind het niet echt een groot probleem omdat ik liever met reason /cubase werk dan die onstabiele fruityloops maar ik wil gewoon ff weten warom het niet werkt .

dit is de kaart

Attachments

• 20235.jpg
    20235.jpg
    8,5 KB · Bekeken: 101
Laatst gewijzigd:
bij mijn fl 3.6 heb iik vaak vst crashes toen ik die nog gebruikte terwijl die zelfde vst's het prima doen op cubase ik weet niet of dit derect iets te make heeft met de stabielityd vn fl maar het lijkt er wel op en ik had voorheen ook nog nooit gehoort van het merk gadgetlabs maar het bestaat tog echt. en werken die 6 ingangen wel dan ?

Origineel geplaatst door overclocked
en werken die 6 ingangen wel dan ?
jazeker. in de mixer kan ik elk van de inputs als input kiezen (drop down menutje). ik kan ze wel enkel als stereo paar kiezen (1+2, 3+4, 5+6), en da s stom. weet trouwens niet hoe het zit met de laatste versies van FL, gebruik nu cubase en live met mn hardware

jah dat kan ik ook bij cubase in de mixer uitgang kiezen maar fl heeft geen mixer voor zover ik weet

IN FL 3.56 stond de VST-hosting waarschinlijk nog niet heel op punt, ik had er vroeger ook problemen mee. Ik kon zelf alleen DX plugins laden. Met 4.5x gaat het al een heel stuk beter :okdan:

Maar gaat het met multi-channel geluidskaarten in FL, want ik heb net een m-audio delta besteld.

multiple outs werken prima met m'n delta 44 - al dikwijls geprobeerd en werkt super- kweet bijna zker dat de ins ook wel goed zullen werken maar dat heb ik niet geprobeerd (geen behoefte aan)

ok ik denk dat ik mijn crietiek op fl maar een beetje moet minderen:D ik ga tog nog maar ff klote met fl mischien lukt het me nu wel . bedankt voor de tips

Origineel geplaatst door divi
tuurlijk wel

p_Mixer2.gif

helemaal onderaan zie je de dropdownmenutjes waar je in/outputs kan kiezen

en welke versie mag dat dan wel niet zijn?
Ik krijg dat onderste paneel niet uit de mixer en ik zou het best willen...

Origineel geplaatst door falafelbiels
en welke versie mag dat dan wel niet zijn?
Ik krijg dat onderste paneel niet uit de mixer en ik zou het best willen...
Dit is FL4..., gewoon gratis upgraden ;)

haha wou ik ook zeggen maar kon me net inhouden 8D

ik heb fl studio 4.1 gedownload nu nog ff die kaart proberen. ben nog steets bezig met studio verbouwing dus kan ik niet bij mn gear. maar ik zie het mixer/paneeltje waar je je uitgangen kunt selecteren. maar dus werkt het gewoon niet op die ouwe fl ? en btw deze fl loopt een stuk stabieler zal wel een mijn versie van fl 3.6 hebben gelegen dat ie niet lekker liep :D over een paar dagen ik weer :dj: in mn niewe hokje :engel: thx guys

Back