dubby achtig nummertje

Echt een kicke track vind ik dit! Doet me denken aan eighties wave achtige dingen...
Hoe heb je die 'windvlagen' precies gemaakt? phaser?

lekkere track

lekkere track

klinkt leuk, wel iets hoger gimmic gehalte dan je andere nummers, komt misschien door "feel good "sample, ben wel een fan van je nummers tot nu toe.......veel werk gehad aan dit nummer?....:z

hey thanx!

windvlagen, das de microKorg.

veel werk? ehm neuh niet zo. Maar ik vind em nog niet af, ik wil er nog wat dingen in verwerken, zoals wat hihat crashes en korte snare roffels (aan het eind van een maat ofzo)

bedankt voor het luisteren iig guys

Hoi,

Klinkt echt gaaffff :) Klinkt lekker profi... Waar haal je in hemelsnaam die geniale sample van 'You're a discjockey? Hahaha, what's that" vandaan? :D

Groetjes,
VIncent

you are a disk jockey? mwoehahhahaaaa, what's that?

:D

jaja, ik heb het van Mikey Dread maar volgens mij is het een vrij oud sampletje van misschien Spike Jones ofzo. kweetnie
The Orb heeft dat sampletje ook gebruikt in "Blue Room"

Arv

lekker dronkemans nummertje, vind het basje alleen te lang doorneurie"en. Vind de kick soms iets te hard staan.

Denk dat als je de track nogwat inkort dat die sterker overkomt.

Origineel geplaatst door AOR
lekker dronkemans nummertje, vind het basje alleen te lang doorneurie"en. Vind de kick soms iets te hard staan.

Denk dat als je de track nogwat inkort dat die sterker overkomt.

das een goeie!
ik wil idd de bassline gedurende het nummer veranderen en ook de song iets korter maken!

thnx

Die windvlagen klinken lekker inderdaad! Vind alleen dat je die vocals wel ietsjes "natter" had mogen maken, delaytje met wat reverb erachter en dan lekker filteren. Dat heb je nu al wel bij die eerste vocal van die Reggea meneer.

Basslijntje gaat idd maar door, mischien kun je er een ander basslijntje met een ietsjes andere toonhoogte langszetten op eengegeven moment. Dan krijg je toch wat meer variatie en spanning in je track. Nu is het niet meer dan een basslijntje.

Dat effectje is ook eerrrug vet! v.a. 6:20 ofzo.

Nice!

okayz listening

Leuke track, past idd wel een jamaicaanse rap doorheen (denk beetje aan basement jaxx - jump n shout), maar of ik daar de aangewezen persoon voor ben :D

Dat er een rap doorheen past nu, impliceert ook al dat de track zo nog te leeg is.

hey thanx!

Yep die laatste efx (rond 6.50) is de RE-201 tape echo

btw, de track is in 1 take opgenomen (met de RS7000 natuurlijk :D )

Back