Slipperman
Rooibosje iemand?
Ik krijg nu een pentium 3 computer erbij (rond de 800 mHz) boven op me AMD 1300 duron. En ik dacht van ik wil nog wel eens wat CPU te kort komen dus als ik nu eens aan VST Systemlink doe kan ik iig die paar kleine kanalen die hij net te kort komt wel op die andere doen in real time.
Maar goed nu gaat het komen. Ik heb hier me cubase gewoon legaal liggen dus dat is het probleem niet. Wat wel het probleem is. Ik heb nu dus een Audiotrak Inca 88 geluidskaart (= esi waveterminal 1942) met dus wel in en outputs etc. Maar voor die andere pc heb ik dus voor erg weinig een kaartje nodig met digitale in en outputs en die toch niet slecht is (weet dat ik voor 10 euro een sweex heb met optical in en output maar goed daar zal vast geen asio driver voor zijn
)
Dus ik dacht aan de Guillemot ISIS kaart die ook een mooie breakout heeft (zoals mijn inca dat ook heeft). Echter ik hoorde dat deze enkel onder windows 98 werkt... Een OS waar ik totaal geen voorstander voor ben. Zeker omdat die mijn cubase SE toch niet draait... Dus ik gezocht met google kon wel reviews vinden (die overigens 8 multitrack recording afraden) maar niet of de kaart nu ook voor windows 2000 werkt. Zoja dan is dit voor enkel vst systemlink geen slecht kaartje. Zoniet dan vraag ik me dus af wat raden anderen mij aan?
En over het algemeen, werkt dit nu echt goed of zijn er mensen die er slechte ervaringen mee hebben?
Maar goed nu gaat het komen. Ik heb hier me cubase gewoon legaal liggen dus dat is het probleem niet. Wat wel het probleem is. Ik heb nu dus een Audiotrak Inca 88 geluidskaart (= esi waveterminal 1942) met dus wel in en outputs etc. Maar voor die andere pc heb ik dus voor erg weinig een kaartje nodig met digitale in en outputs en die toch niet slecht is (weet dat ik voor 10 euro een sweex heb met optical in en output maar goed daar zal vast geen asio driver voor zijn
)Dus ik dacht aan de Guillemot ISIS kaart die ook een mooie breakout heeft (zoals mijn inca dat ook heeft). Echter ik hoorde dat deze enkel onder windows 98 werkt... Een OS waar ik totaal geen voorstander voor ben. Zeker omdat die mijn cubase SE toch niet draait... Dus ik gezocht met google kon wel reviews vinden (die overigens 8 multitrack recording afraden) maar niet of de kaart nu ook voor windows 2000 werkt. Zoja dan is dit voor enkel vst systemlink geen slecht kaartje. Zoniet dan vraag ik me dus af wat raden anderen mij aan?
En over het algemeen, werkt dit nu echt goed of zijn er mensen die er slechte ervaringen mee hebben?
.