Wat hardcore/terror trcks van me

nou, die is al veel vaker gebruikt! En, vernieuwend is house al jaren niet meer natuurlijk. maar anyway, als ie zo recent nog gebruikt is, kun je missch een andere scary sound pakken. Sirenes? OOOOOO, ook al gedaan!!!!!! Politieradio, OOOOOO, ook al gebruikt.

Nou ja, dat wordt nog lastig...

Ik zou het geluid van straalmotoren en voorbij denderende tanks gebruiken ofzo.

nice!!!! en dan net als de samples alles overstuurd!!! BEUKEEEEEHHHHHH!!!!!!!!!:duivels:

Carnivore, als je nog voorbeelden wilt hebben over hoe je onder andere metal met (terror)beats wil combineren check dan mijn bandsite.

http://www.bastardsunited.com

staan leuke voorbeelden op, het is niet echt recht toe recht aan, maar misschien heb je er wat aan

terreuralarm is vet man

eaten alive is in het begin rg cool alleen later wordt t standaard...

Origineel geplaatst door Zhanox
carnivore, je zei dat je nog wat aan terreuralarm wilde toevoegen. Ik zat eens te denken:

* Laat het lijken alsof het echt begonnen is, laat het luchtalarm (bekend van de 1e maandag in de maand) loeien! Doet het altijd leuk in treks.
* Mix er een paar fundamentalisten in om de trek nog enger te krijgen. Laat ze schreeuwen: "Allah Moe-akbar!" (dat betekent 'Allah is groot' en roept deze groep fund'en altijd) en dat soort teksten.

Jij slaat met een moker op 25cm lang spijkers ;) Pcies dat is wat er nog toegevoegd gaat worden... alleen ben ik met dat luchtalarm ook weer extreme dingen aant doen

Over die fundamentalisten.... dat dan weer niet... ik wil geen kwaaije koppen en wijzende vingers naar me en ook niet in 1 adem teug genoemd gaan worden met rechtse sjit.... daar pas ik dus voor :)

Origineel geplaatst door bastardsunited
Carnivore, als je nog voorbeelden wilt hebben over hoe je onder andere metal met (terror)beats wil combineren check dan mijn bandsite.

http://www.bastardsunited.com

staan leuke voorbeelden op, het is niet echt recht toe recht aan, maar misschien heb je er wat aan

Tuup :D ik ga jou eens een PMmetje sturen ;)

Terreuralarm zeg ik niets over, ben niet zo'n terror liefhebber meer...

De kick in Eaten Alive mist een beetje power. De melodie is een beetje raar maar wel leuk gedaan opzich. Niet mijn smaak, maar in ieder geval beter dan de film waar je de samples uit hebt(cabin fever toch? wat een ongelofelijke k#t film zeg..)

De samples in The Claughtering Nation zijn vrij onverstaanbaar, die moet je wat harder maken. Verder vindt ik ook niet dat deze track veel inhoud heeft.

Dat ik niet zo enthousiast ben, komt omdat deze tracks in een stijl gemaakt zijn waar ik gewoon niet echt van hou.
Maar ze zijn zeker niet slecht hoor, ga zo door :okdan:

Origineel geplaatst door The Unholy
Terreuralarm zeg ik niets over, ben niet zo'n terror liefhebber meer...

De kick in Eaten Alive mist een beetje power. De melodie is een beetje raar maar wel leuk gedaan opzich. Niet mijn smaak, maar in ieder geval beter dan de film waar je de samples uit hebt(cabin fever toch? wat een ongelofelijke k#t film zeg..)

De samples in The Claughtering Nation zijn vrij onverstaanbaar, die moet je wat harder maken. Verder vindt ik ook niet dat deze track veel inhoud heeft.

Dat ik niet zo enthousiast ben, komt omdat deze tracks in een stijl gemaakt zijn waar ik gewoon niet echt van hou.
Maar ze zijn zeker niet slecht hoor, ga zo door :okdan:

Tnx :D

Eaten Alive samples komen uit Cabin Fever ja :) (ik vond het wel een coole film eigenlijk)

De melodie in die track is gebasseerd op "This love" van Pantera :P Alleen schijnt echt niemand dat te herkennen

en doorgaan doe ik zeker :D :okdan: ik heb er zin aan

Back