Hoe kom je aan (geld voor) je apparatuur?

Hoe kom je aan (geld voor) je apparatuur?

• Vast werk

Stemmen: 60 50,8%
  • Vakantiewerk

Stemmen: 5 4,2%
  • Bijbaantje

Stemmen: 26 22,0%
  • Studiebeurs

• Muziek produceren

• Optreden

Stemmen: 2 1,7%
  • Van vrachtwagen gevallen

Stemmen: 1 0,8%
  • Rijke pappie

Stemmen: 2 1,7%
  • Lenen (tot je eerste hit)

Stemmen: 3 2,5%
  • Anders nl.

Stemmen: 9 7,6%

• Totaal aantal stemmers
    118
vast werk (tenminste, over een paar weken. tot nu toe "bijbaan", maar nu ik bijna ben afgestudeerd kan ik hier vast blijven werken).

verdiensten waren tot nu toe nog niet echt genoeg voor veel apparatuur, maar ik had ook niet echt veel wensen ... kan aardig ver komen met een rm1x en een sampler ...

Vast werk en m´n vakantiegeld is al op. Boehoeee

Ik zelf tot nu toe met vakantiewerk geld...

Nu anders nl. via investeringen van mijn muziek companion!! Wel met als doel proberen wat geld te verdienen met de nu aangeschafte en aan te schaffen apparatuur, wat we dan vervolgens weer in meer nieuw spul kunnen investeren!

Dat laatste zou erg leuk zijn natuurlijk :dj: :biertje:

Vakantie geld is onder andere al in een TR-808 gaan zitten. :) NUL spijt!

Ik heb ooit (toen ik 16 was) een half jaar lang mijn geld van mijn krantenwijk gespaard om een DX7 te kopen.....Those were the days... Momenteel heb ik weinig geld, althans het sparen wil niet meer zo lukken...:biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :confused:

He Falukar... :fuckoff:

:p

Vroeger keiveel vakantiebaantjes gehad en nu gewoon de hele dag ICT slaafje spelen. Gelukkig dat ik maar partime werk en dus ook nog wat tijd over houd voor de muziek.

Maar niemand hier die via subsidies zijn/haar muziekbenodigdheden kan bekostigen? Als je daar je weg weet te vinden kan het wel eens interessant zijn lijkt me.

Uhm, gewoon sparen! Ik vind vast werk om apparatuur te kunnen kopen beetje vaag! Alsof je daar voor gaat werken? Dat is toch om te kunnen eten en wonen, en wat overblijft kun je gebruiken voor ´spullen´!!

Eric

Ik mis uitkering. ;)

T> Tuurlijk werk je dan wel voor je spullen, sparen is iets wat voortkomt uit vast werk. Je kan ook sparen als je een studiebeurs hebt of een bijbaantje.

Back