Hoe kom je aan (geld voor) je apparatuur?

Hoe kom je aan (geld voor) je apparatuur?

• Vast werk

Stemmen: 60 50,8%
  • Vakantiewerk

Stemmen: 5 4,2%
  • Bijbaantje

Stemmen: 26 22,0%
  • Studiebeurs

• Muziek produceren

• Optreden

Stemmen: 2 1,7%
  • Van vrachtwagen gevallen

Stemmen: 1 0,8%
  • Rijke pappie

Stemmen: 2 1,7%
  • Lenen (tot je eerste hit)

Stemmen: 3 2,5%
  • Anders nl.

Stemmen: 9 7,6%

• Totaal aantal stemmers
    118
Wel grappig dat nog niemand geld bij elkaar haalt door optredens... Das voor 'de bekende' artiesten vaak zelfs inkomstenbron numero uno d8 ik...

Op 't moment heb ik weinig geld, ook loop ik nog wat achter dat ik eerst wil gaan wegwerken met vakantiewerk voordat ik uberhaupt een begin kan gaan maken met sparen... Volgend jaar heb ik naats m'n studie wat meer tijd om erbij te werken en dan zal een deel van m'n verdiensten in een potje gaan voor een nieuwe synth.. .aangevuld met het vakantiewerk van volgend jaar moet k over ruim n jaartje toch wel iets moois bij elkaar kunnen sparen.

Damn, ik spaar iets van 400 euro per maand...

Maar dan leef ik ook wel iedere maand van alleen worstenbroodjes *D

Origineel geplaatst door Auxillary
Ik vind vast werk om apparatuur te kunnen kopen beetje vaag! Alsof je daar voor gaat werken? Dat is toch om te kunnen eten en wonen, en wat overblijft kun je gebruiken voor ´spullen´!!

juist !

het geld wat overblijft aan het eind van de maand daar eet ik de volgende maand van :)

heh

uitwonende studiefinanciering is 450 gulden ofzo...gelukkig hoef ik zoveel niet op te maken, en hou ik dus wat over om heel af en toe eens iets leuks te kunnen kopen

Af en toe eens niet op vakantie gaan is bij mij ook wel belangrijk ja... sparen kan niet - want al dat geld gaat naar nwe apps.

-- HanzZ

Origineel geplaatst door Auxillary
Uhm, gewoon sparen! Ik vind vast werk om apparatuur te kunnen kopen beetje vaag! Alsof je daar voor gaat werken? Dat is toch om te kunnen eten en wonen, en wat overblijft kun je gebruiken voor ´spullen´!!

Eric

eten is niet duur..... Als je echt wilt besparen eet je oa:

* Micronuke food van de aldi
* Boterhammen met pindakaas
* tosties
* zelfgeschilde frieten

... en opeens komen allerlei mensen aan met bakjes gezondvoer omdat ze je er zo slecht uit vinden zien... 8P

ik ga op vakantie in mijn apparatuur! ;)
nee gewoon zorgen dat je wat geld kan sparen, dan kan je zeker een paar keer per jaar wat leuk spul kopen......maar vakanties zijn ook lekker..zeker als je ze combineert met muziekdingetjes zoals DJ'en of festivals....arrggh....zonder muziek geen leven

O.

Ik mis:
Handel!

Ik heb een periode gehad toen ik het tegek vond om elke dag marktplaats.nl af te speuren en mijn ouwe zooi voor nieuwe te ruilen. Maar dan met vette winst bij elke verkoop! Zo ben ik van een jx-3p naar een jx-10 met slechts 200 piek bijbetaling geupgrade :); Ik moet toegeven dat het uiteindelijk toch een dure hobby blijft.......

ik ben in de zeer comfortabele positie dat ik m'n centen met muziek produceren kan verdienen...ben ik heeeeel erg gelukkig mee!!!! :halleluja

snif...

Ik ben fulltime horecaffertje... moet m'n vakantiegeld nog binnenkrijgen, maar dan gaat die Virus C er zeker komen, tesamen met een Midex8 :P

Ik run een bedrijf in de advieswereld en onroerend goed voor de horecasector. Mag niet klagen vlp, behalve dan de tijd. Muziekmaken is meestal verbannen tot de nachtelijke uren. :(

Overigens zie ik mezelf nogwel zelf een zaak openen. Heerlijk vond ik dat vroeger, die gezelligheid.

Samen met stickx hard ploeteren bij de SNS:bekdicht: :bekdicht: *D

Wat ik van al die telefoonrekeningen had kunnen kopen

Wat ik van al die telefoonrekeningen had kunnen kopen

Een abbonementaansluiting op je mobiele telefoon...=( :stupid

Vast werk...

De contradictie van het leven: als je studeert heb je tijd over maar geen geld, als je werkt heb je geld over maar geen tijd... :stupid

werk werk en werk... o ja en wat muziek op drachten

Ik studeer nog, maar ik heb ook 'n webdesignbureautje en tot voor kort werk bij 'n bioscoop/café.
Dus ik had de hele zomer twee banen en 'n studielening. Niet op vakantie geweest, maar wel 'n nord rack 3, mackie tafel en 'n g4 met studio display. Lachen.

Trouwens Nolet, kun je voor mij even telebankieren inschakelen? ;)

Back