elektrovolt
compuphonic
damn you !!!
dan heb ik er 300 te veel voor betaald...
veel 808 plezier !!!
dan heb ik er 300 te veel voor betaald...
veel 808 plezier !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
....en hij ziet er uit alsof ie nieuw is...
Origineel geplaatst door dione
....de kick is voor mijn muziek (hardcore) niet echt bruikbaar,maar de hihats en cymbal vind ik zooooo lekker....clean maar toch smerig...![]()

). Ik heb helaas nog geen sync mogelijkheid maar zelfs stand alone krijg ik elke keer kippevel van het geluid. Ik ben verliefd op de snare
de cowbell is juist een wel aardig geluid, alleen vind ik hem niet zo bruikbaar op de 808, in samplevorm kan je daar veel meer mee.(gebruik maar eens een cowbell in de mpc, time correct hem op 1/16 en zet het maar eens om de 2 stappen(of zelfs elke 16) en dan de tune veranderen met de qlink slider Origineel geplaatst door mOkBor
Als ik thuis kom van mijn werk is vaak het eerste wat ik doe is even lekker naar op mijn 808 rammen(met beleid). Ik heb helaas nog geen sync mogelijkheid maar zelfs stand alone krijg ik elke keer kippevel van het geluid. Ik ben verliefd op de snare
de cowbell is juist een wel aardig geluid, alleen vind ik hem niet zo bruikbaar op de 808, in samplevorm kan je daar veel meer mee.(gebruik maar eens een cowbell in de mpc, time correct hem op 1/16 en zet het maar eens om de 2 stappen(of zelfs elke 16) en dan de tune veranderen met de qlink slider
) Cowbell is dus zeker een geschikt geluid, je moet het alleen iets anders toepassen. Ik heb zelf ook een MD maar ik krijg daar toch niet hetzelfde gevoel van ipv de 808. MD is weer iets totaal anders maar toch, samen een sterke combi.
Hail the mighty 808....