Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door krz
Go dop !
Ik ben ook bezig met 1 dag minder te gaan werken, 4 dagen is inderdaad genoeg.. lang leve de 36 urige werkweek.![]()

Origineel geplaatst door dob
En dan het feit dat er zoveel copieen gemaakt worden van muziek.... ik doe het net zo goed maar bedenk wel dat we op die manier met z'n allen door het "copieeren moet kunnen" klimaat te handhaven de kans voor onszelf verkleinen ervan te kunnen leven ooit. Bovendien stimuleren we zo de aanmaak van nog meer ergerlijke commerciele wanproducties. Denk daar maar 's over na. [/B]
alles weer goed nou ?Origineel geplaatst door Sycorax
Heeft er iemand van jullie een op zak?

Origineel geplaatst door dob
ennuh....
nog langer leve de 32 urige werkweek!!!!
![]()

Origineel geplaatst door olaf
zit er nu ook over te denken om die sae te gaan doen. kan ook in parijs en het is mijn droom om uiteindelijk daar te gaan wonen. twijfel echter tussen de sae, de hku en sonologie in den haag. heb ik het nou goed als ik zeg dat een belangrijk voordeel van hku en sonologie is dat je studiebeurs ontvangt ? die heb ik namelijk al opgebruikt dus dat argument kan ik wegstrepen en dan wordt de sae opeens een stuk aantrekkelijker (financieel: vier jaar collegegeld hku/conservatorium = cursusgeld sae).
iemand het hier mee eens ? hoe zou het met het uitzicht op banen in de muziekproduktie in frankrijk zitten ? net zo shit als hier ?
Origineel geplaatst door 20hz
Ik heb een blauwe maandag muziekles gehad, en eigenlijk de rest zelf
aangeleerd zoals velen. Ok ik speel niet op conservatorium niveau, maar
ik kan er voldoende mee. Ik overweeg wel om te kijken wat de
mogelijkheden zijn voor snel lessen, akkoordenkennis/ arrangeren, is
nu wel lekker als ik dat uit kennis kan.
[/B]
Origineel geplaatst door olaf
zou die electronic music producer opleiding wat zijn ? ik vraag me af hoe diep dit allemaal gaat. als je naar de major topics op de site (www.sae.edu) kijkt lijkt het me allemaal wel heel basaal. iemand een idee of dit zo is ? als het niet diep gaat (bijv die synthese lessen) dan lijkt het me heel frustrerend.

.