Origineel geplaatst door MULDER MAN
"dat menig erin gaat trappen" >>> "stelt niet zo veel voor"
azijnpissen is zo makkelijk, ik merk op dit forum altijd, maar dan ook elke keer weer, dat de negetieve / afbraak-doende (zal vast geen woord zijn maar dat laten we in het midden) kant van dingen de boventoon voert, als je nou eens je BIOSTABIL met de PLUS kant naar boven zet...
zo gaat al het moois dalijk verloren omdat er gewoon weg altijd wel iets te zeuren valt, owkeej muziek kan altijd beter, maar dit gaat mij te ver.
volgens mij ook een belangrijke eigenschap van een producer: positief in je schoenen staan, en de schoonheid in dingen zien. trek je bepaalde dingen niet, owkeej kan, maar doe dat dan om de muziek zelf
Wat ik zeg,een dikke marketing machine er achter,en het stelt ook niet zoveel voor.
Vanaf moment 1 dat da funk kwam waren ze al getekend bij virgin,maar ze brachten het via een klein label op de markt,toen kwam zogenaamd virgin om de hoek kijken als van"underground act getekend bij major" ,om zo een afgesproken hype te creeren,toen de hype daar was,heb ik het album geluisterd,en vroeg me toen af waar die fuzz vandaan kwam,ik hoorde gewoon chicago en newyork dingen,een allergaartje zal ik maar zeggen..M.a.w(lees masters at work) en todd terry sneak deden het immers ook al.
Bovendien, vind ik die gitaarloop van edwin birdsong cheap gejat,sorry,het is bijna zijn hele song,samples gebruiken vid ik leuk als je er creatief mee omgaat,maar als je je hele song op een andere song laat leunen,dan vind ik dat niet echt creatief.
En sorry dat ik met me azijn over je biostabiel gepist heb
Het is subjectief,een mening,persoonlijk,smaak,whatever.