[VSTi] Realistische bass

Br@mbo

Nieuwkomer
Hallo,

Ik ben op zoek naar een reaslistische Basgitaar VSTi ( met samples dus best denk ik)
Ik zoek zo ongeveer de'steinberg the grand' onder de bass vsti's :d

groeten ,
Bram

Trilogy is echt het beste op dit moment naar mijn idee.
Zowel voor akoustisch als elektrisch da bomb.

trilogy spectrasonics!!!

trilogy spectrasonics!!!

iedereen kent natuurlijk deze soft synth al van naam maar...............hij is erg vet!! en compleet!!

en ik heb hem gekocht !!hahahaha tering door deze aankoop kunnen alle bas gerelateerde synths bij mij de deur uit!!

dit moest ik gewoon ff kwijt.........zijn er nog meer trilogy gebruikers hier?? (ik ben gewoon blij!!)

Je kunt ook voor ca. 100 euro's een tweedehands Squier basgitaar op de kop tikken en 'm leren bespelen. :D

Het is niet moeilijk, hoor; binnen een maand kon ik meekomen met een bandje. Je kunt 'm zo rechtsreeks in je mixer pluggen. En: realistischer kan het niet!

SUC6!

Re: trilogy spectrasonics!!!

Re: trilogy spectrasonics!!!

Origineel geplaatst door michielhemmer
iedereen kent natuurlijk deze soft synth al van naam maar...............hij is erg vet!! en compleet!!

en ik heb hem gekocht !!hahahaha tering door deze aankoop kunnen alle bas gerelateerde synths bij mij de deur uit!!

dit moest ik gewoon ff kwijt.........zijn er nog meer trilogy gebruikers hier?? (ik ben gewoon blij!!)

gefeliciteerd met je aankoop. Trilogy is inderdaad erg goed, al geven sommige presets wel errug veel laag mee...
maar.. ik zou ook niet graag zonder kunnen!

hahaha ik ben een gitarist en heb 5 gitaren thuis waaronder ook een bas gitaar alleen...............wil je goeie producties maken kom je gewoon niet onder zoiets als trilogy uit.

gitaar speel ik echt altijd zelf in omdat ik dat wel aardig kan maar ik kan gewoon niet zo goed bas spelen als ik wil dat het moet klinken hahaha . slappen is bijv iets wat ik maar een klein beetje kan maar in een productie wil ik de hele mikmak haha

nog tip van mijn kant voor de trilogy gebruikers onder ons.......gooi hem door AMPLITUBE (plugin) echt zo komt hij er nog vetter uit.

Back