Oude meuk>Hennie en Teun - we hebben een woonboot..

Syntagma

Hold On
Helleu,

Beetje een vreemd verzoekje, maja :D

Het barmeisje van onze kroeg zei laatst dat ze zo een leuk liedje kende.. maar dat ze het nergens kon vinden. Het was al heel oud en ging over een woonboot.

Dus ik zei dat ik wel even zou zoeken voor haar, maar dat valt tegen..

Het enige dat ik ben tegengekomen is een plaatje van 'De Leidse Sleutelgaten - De Woonboot Blues' uit 1983 ofzo. Volgens mij stond dit op een singletje met het nummer 'Joke stop met koken' (dat zelfs nog op een Apres Ski cd terug te vinden is :Z)

Helaas heb ik alleen kunnen vinden dat dit nummer bestaat, ik heb het nergens kunnen beluisteren of wat dan ook. Ik weet ook niet zeker of dit het nummer is dat het barmeisje bedoelt, maar ik gok van wel :)

Dus als iemand me hiermee kan helpen? (Liefst met een mp3tje :engel: )

Thanx!

Mmm, nou dat kon nog wel eens moeilijk worden, ik zie 'm nergens.
Die "Joke stop met koken" is trouwens zàt te vinden.

Denk je wel aan het afdragen van rechten aan de BUMA, mocht je 'n MP3'tje vinden? ;)

LEIDSE SLEUTELGATEN

JOKE STOP MET KOKEN

1983 TS 3967 TF
7 NLD BLA 2
PIC

TRK TITLE TIME ARTIST

1 JOKE STOP MET KOKEN 00:00 LEIDSE SLEUTELGATEN
2 DE WOONBOOT-BLUES 00:00 LEIDSE SLEUTELGATEN

Haha, uiteraard, dat mag de kroeg dan doen he :engel:

Ik heb ook gemerkt dat ie niet te vinden is.. maar misschien dat er iemand hier ERG goed kan zoeken of misschien loopt er hier wel een wat ouder persoon rond, die nog ergens het singeltje heeft liggen stoffen..ofzo..:D

We eens gehooird van het kinderkoor De leidse sleuteltjes bekend van sinterklaas liedjes?
Daar is die naam een afgeleide van.
Ze hebben een hele goede versie van de zak van sinterklaas.:D

hahaha.. ow jee als echte Leidenaar kan ik hier wel om lachen.. :D

maar ook leuk is Rubberen Robbie natuurlijk..

Jawel, kom maar eens langs :D Tis de tweede van rechts op de foto hier http://www.demarketier.nl/ ;)

Is er niemand die ff een previewtje van deze track kan regelen? Dan weet ik of ik de goeie heb..
Of is er nog een ander nummer over een woonboot? :dj:

Als het de B kant is van joke stop toch toch.. want ik wil neutronen bommen stickers plakken op mijn ouwe fiets gaan plakken.. weet ik zo goed als zeker (als ik hem in mijn doooooooooooooooooooooooooooooooozen singeltjes kan vinden) heb.....

zou dan ook een mp3tje kunnen maken

Ik ga vanavond zoeken!!!!

GVD.... in de laatste doos....
Heb hem!!!!

moment...

:dj:

Attachments

• woonboot blues.mp3
    665,9 KB · Bekeken: 107
Potverdrie! Het is niet het goeie liedje zegt ze... :'(

Het wordt gezongen door een Amsterdams duo.... dus nou moet ik weer opnieuw gaan zoeken.
Als iemand nog een gouden tip heeft.. dan hoor ik het graag!

Vindt zij die ander niet leuk dan/?

Sorry, heb een grote keuze van wansmaak maar deze heb ik niet.

Origineel geplaatst door Syntagma
En hier kun je hem horen: http://www.detijdishier.nl/MP3/#12 We hebben een woonboot.mp3

Volgens mij moet je even een ritje maken naar Amsterdam, de kans is groot dat je deze superhit in menig jukebox zal aantreffen. Kroegen zijn d'er genoeg. En dan ff vragen of je'm mag lenen. Nee heb je, ja kan je krijgen dus... wat houd je tegen.

:eureka:

Laatst gewijzigd:
Back