Syntagma
Hold On
Helleu,
Beetje een vreemd verzoekje, maja
Het barmeisje van onze kroeg zei laatst dat ze zo een leuk liedje kende.. maar dat ze het nergens kon vinden. Het was al heel oud en ging over een woonboot.
Dus ik zei dat ik wel even zou zoeken voor haar, maar dat valt tegen..
Het enige dat ik ben tegengekomen is een plaatje van 'De Leidse Sleutelgaten - De Woonboot Blues' uit 1983 ofzo. Volgens mij stond dit op een singletje met het nummer 'Joke stop met koken' (dat zelfs nog op een Apres Ski cd terug te vinden is
)
Helaas heb ik alleen kunnen vinden dat dit nummer bestaat, ik heb het nergens kunnen beluisteren of wat dan ook. Ik weet ook niet zeker of dit het nummer is dat het barmeisje bedoelt, maar ik gok van wel
Dus als iemand me hiermee kan helpen? (Liefst met een mp3tje
)
Thanx!
Beetje een vreemd verzoekje, maja

Het barmeisje van onze kroeg zei laatst dat ze zo een leuk liedje kende.. maar dat ze het nergens kon vinden. Het was al heel oud en ging over een woonboot.
Dus ik zei dat ik wel even zou zoeken voor haar, maar dat valt tegen..
Het enige dat ik ben tegengekomen is een plaatje van 'De Leidse Sleutelgaten - De Woonboot Blues' uit 1983 ofzo. Volgens mij stond dit op een singletje met het nummer 'Joke stop met koken' (dat zelfs nog op een Apres Ski cd terug te vinden is
)Helaas heb ik alleen kunnen vinden dat dit nummer bestaat, ik heb het nergens kunnen beluisteren of wat dan ook. Ik weet ook niet zeker of dit het nummer is dat het barmeisje bedoelt, maar ik gok van wel

Dus als iemand me hiermee kan helpen? (Liefst met een mp3tje
)Thanx!