Welke muziek dvd's moét je hebben ?

Ik heb hier die still smokin van Cypress Hill, alle videoclips tot 2 albums terug ofzo, en 6 livenummers, en een domme kutdocu...

opzich wel mooi ding om te hebben, alleen de tracklist klopt vanaf eeen bepaald livenummer niet meer(zitten er 2 aan elkaarm aar op de hoes staan ze los) dus je moet telkens een nummer terugschakelen

verder wil ik nog wel buena vista social club, deep crates the movie en scratch halen....

Opeth - Lamentations...
Geweldige band, geweldige DVD! Goed camerawerk, mooie beelden, goed geluid.. Zit ook een docu van een uur bij over het opnemen van hun laatste 2 albums Damnation en Deliverance... Super dvd!!
opeth_lamentation_dvd.jpg

The Berzerker - The Principles and Practises of The Berzerker
De meest extreme band ter wereld... (Grindcore met gabberkicks ipv bassdrums!)
Vette liveshows, maar vooral om de makings of van hun albums... Echt diepgaande documentaires over de opnames, de software, de dingen die mis gingen, nog meer dingen die mis gingen... Tot nu toe de beste muziek-dvd die ik ooit heb gezien!
berzerker-the-principles.jpg

berzerker112202-10.jpg

Dropkick Murphys - On the Road
Erg goeie liveshow (Live @ st Patrick's Day in Boston), goed geluid, hoop docu'tjes (met een hele hoop geouwehoer, lachen :))... Topper!
B0001CCXHA.01.LZZZZZZZ.jpg

Origineel geplaatst door P@ulu$
Check "Metropolis 2000: Scene from new york" van Dream Theater!!!!

:halleluja Geweldig camerawerk!!!! Zangkwaliteit is iets minder, maar wat speluh die gasten snel en goed! :halleluja

tja dat is nu net wat zo tegenvalt. Tis vaak meer laten zien van ik kan snel spelen maar het voegt weinig toe aan het nummer zelf. En zeker live is dat een doodsteek... Ken mensen die gewoon huilend zijn weggegaan tijdens concerten van hun omdat het gewoon 3 keer niets was en ze op het album over het algemeen beter klinken.

(btw is de budokan dvd wat?)

Origineel geplaatst door Ahamay
Heeft er al iemand de DVD van Chris Cunningham??

attachment.php

Heb hem zelf al vaak zien staan, maar heb nog niet de neiging gehad om 31.99 EUR uit te geven... Of het moet gewoon helemaal te gek zijn...

Ik heb deze ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht voor 22,00, dus de prijs is een beetje te hoog. De dvd is wel erg vet, als je van de muziek houdt dan is het zeker geen miskoop. De clips zijn echt artistiek z'on beetje de beste van het moment (nog steeds dus!) en persoonlijk vind ik ook alle muziek goed.

Wat ik nog kan aanraden:

Dvd van Portishead - Live at Roseland NYC (maar je moet wel van de muziek houden. Het optreden is fantastisch!)
Dvd van MAnu Chao - Radio Bemba (wordt je gelijk vrolijk van. Ook een leuke documentaire waarin ze gevolgd worden tijdens de tour)
Dvd van Warp label - WarpVision 89-04 (leuke oude clips en het een en ander van Chris Cunningham. Leuke site ook trouwens!)

Dvd van Woodstock is ook zeker de moeite waard en erg goedkoop!

Back