Burp
[..]
Origineel geplaatst door 6 trak
tuurlijk kan dat alleen klinkt het dan niet verschrikkelijk helder... en je moet toch redelijk wat schreeuwen ook
maar heeft ook wel weer wat soms...
Yep

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tuurlijk kan dat alleen klinkt het dan niet verschrikkelijk helder... en je moet toch redelijk wat schreeuwen ook
maar heeft ook wel weer wat soms...

..Origineel geplaatst door fuse
Liefst met natuurlijk alleen analoge apparatuur, magneetbanden en knippen. Maar de hedendaagse vervangingen kunnen natuurlijk ook. Als het maar van die tijd ongeveer klinkt en lekker vreemd is.

)Origineel geplaatst door Hanz
Wat u hoort is 100% Philishave, met slechts een licht toefje effecten...![]()

Origineel geplaatst door Burp
Ben dus geïnspireerd door deze thread en het weer en heb vanavond mijn 4trackie erbij gepakt en verder alleen mijn korg MS20 gebruikt en een Kaosspad 2. Speciaal voor Hanz wat meer ontwikkeling en bliebjes!
hier komt ie: koelkast [/B]
kijk, dit is echt geweldig Hanz... omdat ik het voor me zie heOrigineel geplaatst door Hanz
(om eerlijk te zijn, het is een gimmick; niet zeuren over gebrek aan opbouw en zo hè?)

Origineel geplaatst door Burp
Ik weet niet of het tegen de regels is of je nog een inzending mag doen, mocht het probemen geven, dan telt alleen de mooist gevonden track mee voor de uitslag..
Speciaal voor Hanz wat meer ontwikkeling en bliebjes!
hier komt ie: koelkast
erm... zou dit ook werken?
![]()
scheren is kool! [/B]

dat zeg ik lekker niet... geheim!Origineel geplaatst door Hanz
Even tussendoor:
Nu ik van mijn koptelefoon een microfoon heb gemaakt, weet iemand nou ook hoe ik van mijn monitor een camera maak?
Origineel geplaatst door Hanz
Nou, lekker! Doet me heel erg denken aan de (zeer) vroege Jean-Michel Jarre, bijv. de LP "Deserted Palace".
En het leuke is natuurlijk dat Jarre toen nog erg onder invloed was van de groep rondom guru Pierre Schaeffer (die zich toelegde op het maken van Musique Concrète). [/B]
nee, ben net ff wezen grasmaaien... ti'z nu wat koeler heOrigineel geplaatst door Burp
loik, hoor ik daar ook een scheerapparaat maar dan met variabele snelheid??
*burp*Origineel geplaatst door 6 trak
nee, ben net ff wezen grasmaaien... ti'z nu wat koeler he*burp*