[wedstrijd] Experimentele electronische muziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb gisteren wat zitten experimenteren, maar het valt niet mee om de rust te bewaren...

Ik begrijp nu ineens waarom sommige analoge sequencers een optie hebben om 1 maal door de sequence te lopen ( http://www.synthesizers.com/q119.html - mode Once ) en waarom je veel toesten moet hebben en waarom een analogue delay een pedaal met bypass moet hebben! :) Leuk spul dit, maar erg moeilijk. :)

Origineel geplaatst door 6 trak
het gaat nergens over... of?

Prettig! Is dat nou serieus alleen een maaier? De 2e helft klinkt meer naar computer...

link

Wat gefreak met electribe :D

Origineel geplaatst door isnieZot
ik had deze een tijdje geleden gemaakt.
hier

Erg fraai. Naar dit soort dingen kan ik rustig een hele avond luisteren, zonder me ook maar een moment te vervelen. Heel mooi.

Re: [wedstrijd] Experimentele electronische muziek

Uit de 'mono fone synth' wedstrijd zijn ook de meest fantastische dingen gekomen

Err... linkje?
Kon 't nergens vinden en ben wel benieuwd :)

... een terechte schop!

Waar blijft de inzending van topicstarter Fuse?

Rumour control:
Nog 'in aantocht' een trackje van Roel en één van Phochos...

zou die wel komen, nog voor de Pooch zijn hele studio heeft ingewisseld? Oei, wat spannend!
Kijk morgen wéér, kindertjes!

Sorry Hanz maar vooralsnog geen zin gehad om iets te maken.
En ik vind ook niet dat ik het zelf moet of zo.

En d'r zijn al zat hele goede inzendingen gedaan.

:D Organisator is uitgesloten van deelname
Zoals bij alle wedstrijden.
;) Slim, fuse! Scheelt je weer moeite! :halleluja Had ik kunnen zijn!

Maarre.. xal eens kijken of ik via via wat kan uplooden (ff geduld nog, ivm vakantie).

Track Thereminus

Track Thereminus

Hierbij de track Thereminus, oorspronkelijk gecomponeerd in 1976 door mijzelf en mijn broer voor de HFG BJ76 en CSG1. Nu alleen uitgevoerd op de HFG BJ76 synthmodule (gebouwd in 1976), een heel eenvoudige module die ook wel gebruikt kan worden om elektronische apparaten te testen.

Re: Re: Mijn inzending

Re: Re: Mijn inzending

Origineel geplaatst door Burp
Lekkere sound, had best langer gemogen!

tis ook een WIP- workInProgress..8)

inzenden!!

Bass en ik willen nog wel eens in het geheim Tiesto-trance maken. Aan het einde van zo'n track moet er dan toch nog ff aan de knoppen worden gedraaid, dat klinkt dan zo:

(Bij gebrek aan webspace een kort monostukje)

Attachments

• extract from cd 1 - track 1.mp3
    913,4 KB · Bekeken: 59
Origineel geplaatst door fuse
Sorry Hanz maar vooralsnog geen zin gehad om iets te maken.
En ik vind ook niet dat ik het zelf moet of zo.
het hoeft idd ook zeker niet maar het is min of meer een ongeschreven regel toch? ;)

mischien heeft Fuse al dusdanig goede dinky's voorbij horen komen dat ie dit onmogelijk kan overtreffen mischien? 8)

Origineel geplaatst door 6 trak

mischien heeft Fuse al dusdanig goede dinky's voorbij horen komen dat ie dit onmogelijk kan overtreffen mischien? 8)

ok ik zal de mijne dan maar weghalen.

Origineel geplaatst door isnieZot
ok ik zal de mijne dan maar weghalen.

met zulke opmerkingen ontneem je wellicht anderen blijvend het genoegen om hier nog iets te plaatsen 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back