Nord Lead/Rack 2 of OB12 uitproberen

Ruistuin

ruisvanger
Goedemiddag,

Ik ben van plan om een mooi apparaat aan te schaffen en ik ben me er flink in aan het verdiepen, maar nu is het gewoon zo dat ik ze nog nooit heb gezien in het echt, laat staan bespeeld. Ik vraag me dus af of ze ook ergens staan in een winkel waar ze uit te proberen zijn. Het meest praktische lijkt me dan in de buurt van Eindhoven, maar verder is ook mogelijk. Om hieruit te kiezen wil ik ze het liefst allebei een keertje in actie zien...

Heeft iemand suggesties waar deze synths te vinden zijn en eventueel ook te beluisteren/bespelen??

Alvast bedankt... :biertje:

In het zuiden des lands denk ik niet dat het je gaat lukken; Conijn en i4 (zit ernaast) in Eindhoven hebben wel veel, en vast ook wel een Nordrack 2(x), maar waarschijnlijk geen OB12. Feedback in Rotterdam zal ze allebei wel hebben. Misschien zijn er ook winkels net over de grens (Belgiƫ of Duitsland) die ze hebben?

Wat je sowieso gemakkelijk zelf kunt doen: zoek de telefoonnummers op van Conijn, i4, Feedback en andere zaken en bel ze even wat ze hebben staan, dan ga je zeker niet voor niks. :)

Ooit wel een OB12 zien staan bij EMI, maar da's al heel lang geleden. Die zijn gekapt met echte synthesizers, alleen nog laffe keyboards.

De NR2x stond er vorige week toen ik er was.

Re: Nord Lead/Rack 2 of OB12 uitproberen

Ik weet niet of je al gezocht heb op het forum maar er staan hier ook veel vergelijkingen tussen deze twee bakken, en er is ook een uitgebreide review topic van de ob12 met demo geluidjes.

Maar je kan idd het best ff naar een winkel gaan waar ze allebei de beestjes hebben.

Ik zoek idd het liefste iets waar ze allebei tegelijk staan, zodat ik natuurlijk het beste kan vergelijken...

Wordt denk ik dus een keer een ritje naar Rotterdam ofzo (Ook ff bellen van tevoor).

Die reviews heb ik idd al gelezen en alle samples heb ik al te vaak gedraaid, dus ben nu maar ff toe aan het echte werk.

In ieder geval bedankt voor de feedback. :okdan:

Back