aauwww(trackie)

captain cutoff

Stamgast
Hier een trackie van mij en metgezel.

Ik weet het, de eerste 2 minuten gebeurt er weinig :). Maar compositorisch gezien staat het ook nog niet helemaal lekker in volgorde. Dus een ruwe schets.

Gaarne uw kritiek.

en hier dan de link

http://www.weekakties.nl/mark2/

:D Dat auwstemmetje is wel behoorlijk irritant hoor, zo he !

Vind het op de een of andere manier erg moeilijk om er iets op te zeggen, maar ik dacht; laat ik je topic even omhoogkicken, so ganz allein !

Re: aauwww(trackie)

Origineel geplaatst door captain cutoff
en hier dan de link

http://www.weekakties.nl/mark2/
waarom is dit niet de link?

vinnut wel vallen in de catagorie 'goof groove'... beetje jammer dat de seq steeds op hetzelfde doorborduurd...
mocht wel wat variatie inzitten of op z'n minst een transponatie ff zo nu en dan...

eey captain,

Ik sluit me er volledig bij aan dat die voicesample irri is. Die zou ik er echt uitgooien, ook als dit in eerste instantie de essentie van het nummer was.

Ik zou het qua compositie mooier vinden als het hoge leadlijntje wat inkomt op 3:56 de intro was. Het geluidje in het begin solo, langzaam veranderen en wegsmelten in de mix.

Ik vind die freaky opgeknipte fx gaaf, zou wel leuk zijn als ze in het stereobeeld van links naar rechts faden. Dat klinkt spannender, en word je mix ook meteen breder.

Qua stereobeeld is het mooi wanneer die flanger inkomt. Lekker licht, en heel breed.

De baslijn doet me een beetje denken aan die monotone lijntjes van Miss Kittin. Ik luister de laatste tijd veel naar Bangkok Impact en Legowelt. Wat een compliment is dat je nummer hetzelfde optimisme heeft. Het is alleen jammer dat de lijnen niet helemaal samenwerken. Misschien mooier om de baslijn om de zoveel maten te laten transponeren, en daar dan de leadgeluiden mee te laten varieren.

Ik ben benieuwd!

thanx wokenangel ga weer eens verderknutselen, zeker wat van die stemmetjes eruit.

Back