aphex twin

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
ik ben op zoek naar de plaaat ;melodies from mars ;
weeet alleeen dat ze niet op cd en plaat te verkrijgen is ,ze bestaat wel .....kan er iemand helpen ?

Dat is een demo cassette. Check soulseek enzo voor de MP3s...en dan kan je ze op een bandje zetten :)

Dit is overigens best een aardig werkje...imo zijn laatste stuiptrekkingen van genialiteit voordat die met die vervelende glitch apple laptop muziek kwam.

Laatst gewijzigd:
Het is er wel maar ze zien grijs. Wil zeggen dat er te weinig bronnen aanwezig zijn.. =(

Attachments

• soulseek.gif
    soulseek.gif
    41,4 KB · Bekeken: 110
Ik heb hem al een tijdje gebrand en wel op CDr staan. Het is werk wat uit dezelfde tijd dateert als "Richard D. James" album. Best aardig dingetje. Hij had het destijds op demo gezet om te kijken of hij die liedjes aan de games-industrie kon verkopen. Dat viel een beetje tegen.

Aardig werkje. Staan een paar goeie tracks op, maar het grootste deel vind ik vrij matig wel. Op mijn versie staat ook een track van het Richard D James album. Ik heb de cdr met deze tracks alweer een jaartje of 6 nu.

op aphex loops ...music.hyperreal.org/artists/afx/
staan al de albums van aphex (incl.audioloops)o.a.mel.from.mars ., de nummers zijn gewoon geniaaal ....
ben helemaaan niet akoord met de mening van smackos die het laatste werk van aphex maar slapjes vindt ...heb je al eens naar ziggomatic ,(drukqs )geluisterd dat is gewoonweg vloeibare diamant .
maar de beste blijft saw 2 en i care because you do ?en natuurlijk de on remixes

peace en bedankt voor de info

over aphx gesproken, als het goed is komen nog dit jaar twee nieuwe trax van em uit met bijbehorende "short film" van Chris Cunningham... :P

Arv

Van Druqks hadden ze bij Warp wat mij betreft gewoon 1 cd moeten maken met daarop de beste tracks van beide discs. Dan was het echt een super album geweest. Nu luister ik het bijna niet vanwege een te hoog skipgehalte tussen de verschillende tracks. Misschien zelf maar eens een cd samenstellen met de beste tracks :)

En dat de laatste releases slapjes zijn ben ik het gedeeltelijk mee eens wel. Heb je die AFX - Smojphace gehoord? Dat gaat nergens over. Fanatieke fans lopen er waarschijnlijk mee weg omdat die elke drol die hij uitpoept prachtig vinden, maar dit was echt een volledig overbodige release wat mij betreft. Doe mij dan nog maar een Milkman track ofzo :D

smojphace was behoorlijk crappy ja.
maar die jungle track Run the place red die erop staat vind ik wel vet.

ja dat heen en wer gesjip had er in het begin ook weel wat lastig mee maar naarmate je meer naaat het album luistert zulje wel merken dat het wel degelijk een consistent geheel is

Misschien over een jaartje of 4 maar weer eens luisteren. Gebeurt me wel vaker dat ik pas na een aantal jaren een album goed door heb en het dan ook ineens zeer goed vind. Aparte ervaring altijd weer:D

Back