Verpakking

r.5

Vers lid geweest
Aangezien ik momenteel iets te koop aanbied en dit waarschijnlijk per post (of express)
zal moeten verzenden vroeg ik me af hoe ik dit best verpak (belletjes-plastik of schuimvlokken) en
waar ik dit best (in kleine hoeveelheden) kan kopen. Iemand hier al ervaring mee?

Ik plak altijd een postzegel op de synth zelf, dan ziet TPG gelijk dat ze er voorzichtig mee moeten zijn.

maareh..

ik doe meestal een doos en dan proppen papier er in maar dan wel zo dat ie stevig er tussen zit.
Of opvullen met karton, als er maar minimaal 5 cm tussen de wand van de doos en de synth zit, dan kan ie een klein deukje tijdens transport opvangen.

Origineel geplaatst door demian
ik doe meestal een doos en dan proppen papier er in maar dan wel zo dat ie stevig er tussen zit.
Of opvullen met karton, als er maar minimaal 5 cm tussen de wand van de doos en de synth zit.

Bedankt voor je antwoord, maar waar vind ik een stevige doos van 19"(+10cm)?

Ik bewaar de dozen altijd die ik van anderen krijg toegestuurd }:|

In NL kun je op het postkantoor doosjes halen, moet je zelf even kijken wat groot genoeg is. Dat zal in BE toch ook wel op het postkantoor worden verkocht neem ik aan.

En anders heb je nog online zaken als vikingdirect.nl of binpac.nl als je het huis niet uit wilt :)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Dat zal in BE toch ook wel op het postkantoor worden verkocht neem ik aan.
En anders heb je nog online zaken als vikingdirect.nl of binpac.nl als je het huis niet uit wilt :)

In Belgie hebben ze op het postkanoor geen dozen waar een 19" module in kan :(
En die online zaken vragen of teveel port voor 1 miezerige doos of je moet enorme hoeveelheden kopen...

Toch bedankt...

Origineel geplaatst door r.5
In Belgie hebben ze op het postkanoor geen dozen waar een 19" module in kan :(
En die online zaken vragen of teveel port voor 1 miezerige doos of je moet enorme hoeveelheden kopen...

Toch bedankt...

voor 19" hebben we in nederland ook niets maar voor dingen als tabletop modules wel...
idd gewoon naar de supermarkt en idd voor 19" de bananendoos nemen ;)

Heb er maar zat thuisgestuurd gekregen aangezien ze zo goed zijn voor rack gear...

Loop gewoon binnen bij je lokale computerboer en vraag of ze wat verpakkingsmateriaal voor je hebben. In de winkel waar ik werk hebben we elke week bergen over. Kartonnen dozen, bubbeltjes plastic, piepschuim etc.

Skipsel, je bent een miskend genie... :okdan:

Back