Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

[bamse-pest-mode]350 gulden betalen voor een machine die je nooit gebruikt..... Is dat een goede deal?[/bamse-pest-mode]

2e hands: Teisco 60f met manual en stofhoes 1 week gebruikt en 18 jaar op zolder gelegen. Geen krasje te bekennen en de sliders voelen nog als nieuw.
klein monstertje voor 250 gulden.:)

Audiowerk8 voor 135 piek
Alphajuno1 voor 450 piek, als nieuw !!!
RM1x van 9(!!!!) dagen oud voor 410 euro... gast had er 680 voor betaald !!!

Max: Vergeet je niet je 8port/se patchbay voor fl 100,- ???

Een Korg Monopoly voor fl 250
Een Korg Polysix voor fl 400
En een ARP Odyssey 2800 voor.....niks :)

Gelukkig heb ik ook veel pech gehad met andere deals 8>

Beste deal: Monopoly voor 100 piek (wel zonder toetsenbord...)

Duurste deal: een Yamaha CS80 voor 6250 piek (jawel, verklaar me rustig voor gek, maar probeer er nog maar eens een te vinden)

Origineel geplaatst door Marcel D

Duurste deal: een Yamaha CS80 voor 6250 piek (jawel, verklaar me rustig voor gek, maar probeer er nog maar eens een te vinden)

Ik verklaar je hierbij inderdaad voor gek !!!
Voor dat geld was ie hopelijk wel uitgevoerd met gouden toetsen, ingeseald in plastic en ongebruikt....

Origineel geplaatst door bambamstudio
Een Roland tr909 voor 350 GULDEN!

(was wel een jaar of 12 geleden moet ik eerlijk zeggen)

Ik bied je er 700 gulden voor.... Heb je toch mooi in 12 jr tijd je investering verdubbeld 8o) :engel:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
[bamse-pest-mode]350 gulden betalen voor een machine die je nooit gebruikt..... Is dat een goede deal?[/bamse-pest-mode]

Jeroen, je zult het geloven of niet, maar ik mijn laaste productie gebruik ik zowaar de kick, snare en de hihat, jawel!!!!

ow ik zet de niet afgemixte versie dezer dagen op het forum okee??

beetje laat maar kom thread nu pas tegen...

101+202+808 samen voor iets meer dan 600 gulden (+ LPG om op en neer te rijden naar Amiens in Frankrijk!:) )
Allen in originele doos. 101 moest schoongemaakt worden ivm lekkende batterijen maar alles werkt hier al een jaartje of 6 perfect!

Korg MS20/SQ10 voor 500 piek samen

Korg MS10 voor 150 piek (volgens de verkoper ooit van de toetsenist van André Hazes geweest)

1 der Juno-106's voor 150 piek

andere juno-106 650 piek NIEUW IN DOOS

Crumar DS-2 gratis (plus ca 15 piek voor reparatie voeding)

slechtste deal: nog niet gehad, en komt hopelijk ook niet meer:)

ernest @ 3:peukie: 3 . nu

En geen woord visserslatijn, enne dames pas op de mijne is 34cm!

Origineel geplaatst door ernest@303.nu
En geen woord visserslatijn, enne dames pas op de mijne is 34cm!

ehrm, je neus?

Maar eh, ik denk dat je jezelf nu wel de KONING van de deals kan noemen.. Sjee, zoveel mazzel heb ik nou in me hele leven nog niet gehad.

Arv

1. Supernova II rack 24v. voor 950 euro
2. Behringer MX8000 in prefecte staat voor 700 euro

mwa, ben half-indisch, dus die neus valt wel mee.... 8o)

moet er wel bij vertellen dat dit gehele verhaal zich afspeelde uitgesmeerd over ca. 7 jaar, en ik altijd UITSLUITEND dingen koop als het zeer goede tot extreen goede deals zijn.
Goed kunnen wachten is daarbij wel altijd een (soms bijna onhoudbaar!) vereiste geweest.
Bovendien kenmerkt mijn leven zich op andere fronten door bovengemiddeld veel pech (maar das weer een ander verhaal hehehehe)

anyway, nu weer lekker muziekjes maken :)

beste deal is een asq-10 voor 500 piek, van een man die 'm alleen had gebruikt voor coverbandrepetoire en e harmonie. blijkt dat ding naderhand makkelijk dubbel zoveel waard te zijn.

en dan issie ook nog een keer muzikaal gezien de beste deal; voor ik deze had werkte ik met 2 amiga's en octamed. 't was ff wennen maar sindsdien is 't allemaal een stuk creatiever & experimenteler geworden. was eigenlijk zo'n beetje m'n eerste stap richting kennis over synthese, sync en vintage spul. niet dat ik er nou veel vanaf weet, maar het is toch wel een verandering...

:okdan:

Een Ensoniq ESQ-1 voor een fles wijn, toetsenbord was wel
defect maar via midi werkte alles prima....

Heb ooit een MS-10 gratis gehad.
En als je over een deal spreekt: M'n maat en ik wilden allebei een JD-990. Die kostten toen meen ik zo'n 4350 gulden. Na wat onderhandelen met een Roland zaak (we nemen er 2 af en blah blah blah) in Antwerpen, konden we ze kopen voor 3800.

crumar roadrunner fl 7,50 met lichte brom
tr 606 + draagtas+ manual fl500 als nieuw

Back