Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Polymoog & Fender Rhodes.

Polymoog & Fender Rhodes.

Ruil, Korg Poly 800 tegen Polymoog compleet !!!....Fender Rhodes bij het grofvuil gevonden. :-) :-) :-)

Toch cool :okdan:

Afgelopen week een Roland Juno 60 voor €750,- gescored op marktplaats. Was toevallig pal om de hoek en ik was snel :D

Hij heeft wel wat TLC nodig maar voor de rest is ie top. Net mijn Minerva Midi Interface binnen. Wordt een top synth :luv:

Wat je eerlijk noemt..

Inderdaad, wat on earth is er oneerlijk aan een Juno60 voor 750€ kopen? Iemand die er 750 voor vraagt heeft sowieso een beeld van de waarde, het is niet dat hij er 75 voor vroeg ofzo he. Daarenboven vind ik ze persoonlijk zelfs geen 750 waard, maar dat terzijde. :)

Tja....als je kijkt wat er nu voor gevraagd wordt is het wel een goede deal. Ik heb ze al voor €1400,- langs zien komen. Buitensporig....dat wel maar onder de €1200,- vind je geen Juno60 meer. Denk aan het eind van het jaar dat €1400,- een normaal bedrag is geworden. Je kunt er van vinden wat je wilt maar 't is de realiteit.

Ik wilde een betaalbaar exemplaar en die heb ik nu. Niet een koopje zoals een paar jaar geleden toen ze nog voor €300,- gingen maar goed...dat is nu eenmaal de markt.

Ik heb genoeg koopjes in mijn leven gehad.....waaronder een TB303 voor 75,- guldens incl. originele doos en zo kan ik nog wel ff door gaan :D

Tja....als je kijkt wat er nu voor gevraagd wordt is het wel een goede deal. Ik heb ze al voor €1400,- langs zien komen. Buitensporig....dat wel maar onder de €1200,- vind je geen Juno60 meer. Denk aan het eind van het jaar dat €1400,- een normaal bedrag is geworden. Je kunt er van vinden wat je wilt maar 't is de realiteit.

Ik wilde een betaalbaar exemplaar en die heb ik nu. Niet een koopje zoals een paar jaar geleden toen ze nog voor €300,- gingen maar goed...dat is nu eenmaal de markt.

Ik heb genoeg koopjes in mijn leven gehad.....waaronder een TB303 voor 75,- guldens incl. originele doos en zo kan ik nog wel ff door gaan :D

watr voorgevraagd wordt hoefjeniete betalen
daar gaat t fout;-]
450a650=redlijk:engel:

Net 'n EMU EMAX I kunnen kopen. Zag em zaterdag op MP te koop voor 75 euro maar liep al snel op qua biedingen..
Had toch ook maar even geboden op MP en kreeg gisterenavond 'n berichtje dat ik em mocht ophalen voor het bod wat ik had gedaan (300)

Vanmorgen daar aan gekomen en bleek dat het om een SE HD versie ging :mega: had wel iets van SE gezien op de foto maar dat HD board (+ nog werkende SCSI) erin is wel erg fijn :)

Vorige week een gloednieuwe (in doos, met folie op displah) Hammond Xk-1c gekocht (is nieuw 1350). Via Marktplaats. Ik was snel met reageren, en de spelling klopte niet helemaal. Hij kwam hem zelfs bij me thuis brengen!

Als je 'm voor 1300 hebt gekocht is het niet echt een goeie deal :D

(Geen aankoopbedrag er bij zegt niet echt veel) ;)

Kijk :okdan:

Veel plezier ermee!

303 voor 300 gulden. Volgende dag voor 1500 gulden naar duitsland verstuurd. Moest een 909 hebben. Koste mij 3000 gulden. Toen ze opeens 800 euro deden was ik niet blij maar die tijd is voorbij :D Maar later wilde ik wel weer een 303

202 voor 400 gulden. Later geruild tegen een 303. Toen was de 303 al veel waard en 202 nog ondergewaardeerd. Kwam vooral omdat ik de sequencer van 202 snapte en samen met 101 bij die dude een goede demo gaf.

202 + 606 voor 300 euro
202 is niet helemaal in orde. Pitch veranderd als je op de behuizing duwt. Maar als je er van afblijft gaat her redelijk

Juno 60 voor 400 gulden. Volgens mij was die tip dat dat een leuke synth was via rude66 hier destijds. Ben ik hem nog steeds dankbaar voor

Mg1 + Obie DX voor 350 euro. In belgie opgehaald destijds. Kon flink afdingen omdat ze allebei niet echt in topstaat waren. Maar ik kon alles zelf fixen.

Arp Oddy voor 300 euro nav verkoop briefje bij SAE van een stel paki's in een oude pand op de kruiskade. Moest wel voor 150 euro saint eric restore overheen. Of misschien wel meer. De gouden opdruk is redelijk vaag. Maar ben er wel blij mee.

En wat is eerlijk? Ik ga die mensen niet vertellen wat ze waard zijn natuurlijk bij koop. Verder soms ook iets teveel betaald. Maar ach you win sum en je loose sum.

En vaak gewoon marktwaarde destijds en is er niet veel verandert in die tijd. Per saldo dus gewoon netjes.

:D

Een behoorlijk gehavende 909 voor €50,- Hij deed niks meer. Was een draadje van de voeding los.
Ook zitten er heel wat gaten in de behuizing voor mods/circuit bends waar ik het nut niet van inzie.

SSE voor een fles wijn. Van een dame die haar ex niet meer zo lief vond. Enter PWM.. (Dat klinkt fout, nu ik het zo terug lees.. :D)

Ik wou hier geen pro-contra Juno discussie houden. Iedereen weet nu intussen wel dat ik Juno's maar niks vind.

Dat terzijde, voor de rest heb ik nog geen gekke deals gedaan.. Meestal wel veel dingen die onder de normale prijs gaan. Geen tijd om me bezig te houden om ieder uur zoekertjessites te overlopen ook.. Als je daar tegenwoordig moet op wachten kun je beter wat anders doen.

Vroeger als kind heb ik op een rommelmarkt een knoeper van een luidsprekermonitor op de kop getikt voor vijf gulden. (Ik dacht Yamaha maar waarschijnlijk toch niet.) Hij was zo groot en stevig dat ik hem jarenlang als kruk gebruikte met keyboard spelen. Het was er helaas maar een maar hij klonk erg goed en er stond zelfs een grafiek van de frequenties op. Moet ik eens opzoeken op de zolder van mijn ouders...

native machine mk1, 175 euro. Komt met software versie 2, en die NI stand van blijkbaar 65 euro!

Alle hardware samplers op de mpc na gaan eruit.

Back