ik maak hardtek (in NL tekno dus) & goa-trance met alles dat ik te pakken kan krijgen. We maken af en toe ook hiphop beats voor enkele groepjes en voor een freestyle mc.
als je op AoA forum zit heb je misschien wel al eens een live setje van me gehoord. Toen noemde ik wel nog PsyKose, maar die naam begon me de keel uit te hangen en er zijn echt al zovéééél psyko-toestanden...
op electrobel.be staat ook nog een plaatje van me, soort goa-trance, maar tis wel mn eerste goa-trance en vond het wel nog tof klinken

, onder de naam dcdent en nog plaatjse van 2 jaar terug onder naam PsyKose (De FL3-periode --> vrij slecht geluid)
Ik gebruik mn computer, voornamelijk met FL studio, maar nu begin ik meer en meer met cubase & ableton te werken, alhoewel ik er nog niet te veel mooie platen mee gemaakt heb, 0 om precies te zijn
Van hardware heb ik: Korg Electribe EA als synth en soms als externe FX, bijna kapotte MC303 (sequencer werkt niet meer, loopt soms vast, slaat soms niet op), edirol pcr30, Behringer MX1804X mengpaneel
PC: Pentium 4 HT 2,4 GHz FSB 400 MHz, 512 mb ram, 80 gig hd, M-audio delta 44, Yamaha XG synth soundcard.
Software: jah een hele lijst: Ableton Live 4, Cubase SX 2, FL STudio 4.52, Adobe Audition 2.5 om samples te veranderen of om met multitracking op te nemen, Reason 2.5
VST's: absynth, FM7, Korg legacy collection, Vanguard, Warp, intakt, halion, ... en zowat alle andere vst's
Maar ik werk eigenlijk bijna nooit meer iets af van platen, ksta gewoon meer te freaken en aan de knoppen te draaien dan dat ik me op het afwerken concentreer. Kzit nog meer in de experimenteer en ontdek-fase.