Arv
Robot
Ben je toevallig gaan werken voor Elektron ofzo? hahah, op deze manier wil iedereen hem kopen natuurlijk. (ik ook..)
Arv
Arv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Nou maar hopen dat ik niet meteen afgeknald wordt door de machinedrum fanclub

Origineel geplaatst door OnAcid
6) Robuust gebouwd, goede componenten?
meer weet ik er op het moment niet !Helaas is dit ten koste gegaan van de OS updates voor de SIDStation. De ontwikkeling daar ligt helemaal stil.Origineel geplaatst door glennplumber
8 een zeer gemotiveerd team die ook nog bezig is met updates om um beter te maken !
Niet dat er nog veel veranderd zou moeten worden, maar het is jammer dat goede ideeen van gebruikers niet geimplementeerd gaan worden. Zoals beter sysex implementatie zodat mensen editors kunnen schrijven om snel libraries op een computer te kunnen ordenen.. Of snel en makkelijk een overzicht van je wavetable structuren.. Maar goed.. Eigenlijk is het ook helemaal niet erg. Nu moet ik de SID stand alone gebruiken anders moest er weer zo'n rotte pc aan te pas komen.
Origineel geplaatst door MadR
de demo's zijn wel ierts beter maar ook word er nog niet super warm van. komt denk ik ook omdat ik nog niks gehoord heb wat de hihats van bijv de 909 in shuffle en met accent echt benaderen. De 808 hihats vond ik erg oke. Het chicago stukje aan het eind van germanica vond ik erg oke maar dat waren sid achtige geluidjes. Ik ga hem wel eens proberen maar ik vind het toch wel een beetje op zo'n Korg electro tribe achtig ding lijken qua sound.