Catchy track

Eerste indruk is erg goed! Erg lekker drumwerk. Heb twee kritiekpunten: Ik vind het geluid dat je gebruikt als lead (lijkt wel een soort gitaar ofzo) ongelukkig gekozen, gewoon niet zo mooi (kwestie van smaak). Ten tweede vind ik dat soort van fluitje dat er af en toe doorheen komt 3x nix. Zou ik er gewoon uitlaten. Maar ik ben wel fan het drum en percussiewerk! :okdan:

lekker plaatje zeg heel relaxed! zit allemaal goed inelkaar beat is echt vet!!
alleen dat fluitje is een beetje cheap zeg maar! verder ben ik er fan van!

Thx, allen.
Ik heb er nog wat uurtjes aan gewerkt (zeg maar nachtjes) en nu is hij zo goed als af (denk ik). Hij klinkt alleen nog wat te 'muddy' je weet wel.. =( (op discobarspeakers +300 watt hoor je het veel beter,.. als de synth, de main-melodie zeg maar, erbij komt klinkt het geheel wat 'onkrachtig', te weinig punch en ... te muddy)
Der is een piano en een female voice aan toegevoegd plus nog wat extra drums en percussies en nog wat variaties, hier en daar een break en wat dit en dat :) En het fluitje is er uit, nog éénmaal komt ie erin, opt laatste ff stillekes ;)

Graag jullie ongezoute mening! ;)

ps: link istzelfde ( boven- :okdan: -aan de pagina )

Niet dus... Hierzie een link :) : http://static.zed.cbc.ca/users/b/backstagepassage/files/Over_the_rainbow.mp3 (rechterklik, 'bewaar doel als' )

Back