Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door lo-fi
blijkbaar zijn de koelings-problemen opgelost.
Cool Operator
The speaker grill lets a trio of ultra-quiet blowers draw cool air into the system. These custom heat dissipaters can rotate at speeds as low as a few hundred RPM. Advanced thermal software spins them as fast or slow as needed and you’ll hardly ever notice them. Quieter than a whisper, the iMac G5 measures less than 25dB when idle (at the same distance of 50cm, a whisper in a quiet room measures more than 30dB). A slit in the back of the case allows heat to rise out the top.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hoezo jammer? Voor pci kaarten heb je de powermac. Als een ibook dezelfde functies heeft als een powerbook en de imac dezelfde als de powermac dan heeft het niet bepaald zin om die lijnen naast elkaar te voeren, wel?
aha!Origineel geplaatst door bounce
maareeeh... waar is de powercord??? :confused:
Origineel geplaatst door dextah
Prijs ?
Mischien vind ik dit een mooi design ?
Ik wil er een desktop bij om een UAD in te proppen . Deze neemt niet veel ruimte in en ziet er naar mijn mening erg mooi uit en is niet duur .
Snap je ?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Apple wil je niet voor een eurocent op de eerste rij laten zitten, snap je?![]()

)Origineel geplaatst door ikke
ja idd of een 2.2 ghz met 21" scherm?? :confused:
Design?Gewoon een rechthoek geval!Kan wel honderd design voorstellingen maken voor apple,daarvoor hoef je echt geen kunstenaar te zijn hoor,dit is gewoon een rechthoek,wat voor moeilijks(kunst) is hier eigenlijk aan????Origineel geplaatst door sten
Nog meer plaatjes voor de nachtelijke uurtjes
Design is (weer) om je vingers bij af te likken ...
![]()
Origineel geplaatst door sinew1958
Design?Gewoon een rechthoek geval!Kan wel honderd design voorstellingen maken voor apple,daarvoor hoef je echt geen kunstenaar te zijn hoor,dit is gewoon een rechthoek,wat voor moeilijks(kunst) is hier eigenlijk aan????