korgkonijn
stoffige zomp
waaaa!hhh.... oh man!!! wat een ding...
en tjek deze module dan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze was al een hele tijd te koop. Heeft ook geen e achter het nummer en kan zijn settings niet opslaan.Origineel geplaatst door korgkonijn
waaaa!hhh.... oh man!!! wat een ding...
Origineel geplaatst door Nolet
Wanneer komt de VSTI uit?

Origineel geplaatst door cooper
Heeft trouwens iemand ooit de voorloper live gehoord en direct vergeleken met een top-of-de-line VA synth? Ik denk: hier zit een hoop hype bij.
Origineel geplaatst door cooper
Ik word hier niet warm of koud van. Uiteraard gun ik iedereen die zich verdiept in analoge modulars zijn plezie, maar er bestaat ook nog zoiets als een prijs/kwaliteits verhouding. Heeft trouwens iemand ooitde voorloper live gehoord en direct vergeleken met een top-of-de-line VA synth? Ik denk: hier zit een hoop hype bij.

Ik weet niet hoeveel jij per jaar verdiend en hoe goed je electro kennis is en hoe goed jij bevriend bent met jantje hardware knoppen / platen / enzo leverancier, maar ik het knap als je dat red..Origineel geplaatst door cooper
Oh ja: nog 1 ding vergeten: Voor 20.000 dollar kan ik behoorlijk lang vrij pakken en bouw ik zo'n ding zelf.
)
ding!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik weet niet hoeveel jij per jaar verdiend en hoe goed je electro kennis is en hoe goed jij bevriend bent met jantje hardware knoppen / platen / enzo leverancier, maar ik het knap als je dat red..
Origineel geplaatst door mono-poly
Gelukkig bestaan er geen domme opmerkingen en alleen maar domme mensen