hoe vaak heeft leo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik heb er heel veel niet gehad, maar ook heel veel wel. en eerlijk is eerlijk, de prophecy heb ik zeker meer dan 10 keer gehad, ik denk wel 12 keer of zo. toch maar wegdoen, spijt, niet zo'n mooie, op zoek naar een mooiere, toch weer alles analoog, nee, toch niet, z1 ipv prophecy, prophecy toch leuker etc...

Ehhh.....ik dacht ff dat we weer konden reageren in een "te koop" thread :D

hee... het is een nieuwe thread geworden... mooi zo!...is toch een mooie plek voor leo om een lijstje met wel/niet in bezit gehad hebbende synths te plaatsen.
als je binnenkort een paar dagen vrij heb moet je er maar eens aan gaan beginnen leo. :)

:D Ben benieuwd of ie kan tippen aan 'the Phooch' !!

;) NIET lullig bedoeld!!

wedstrijd zou ik er niet van willen maken, ik denk ook dat ik ze me niet allemaal kan herinneren. en er zijn er veel waar ik er 2, 3, 4, 5, 6 of nog veel meer heb gehad.

* quasimidi quasar, raven max, cyber6, 309, polymorph, technox
* waldorf q, micro q, pulse, pulse plus, microwave, microwave 2, xt, xt black, miniworks, 4-pole
* jomox xbase, airbase
* spectral audio neptune, protone, syntrak
* mam vf11, rs3, warp9, fb8, mb33, mb33 II
* moog minimoog, micromoog, prodigy, polymoog, polymoog kb, rogue, source, multimoog, 12 stage phaser, parametric eq, graphic eq, 16band vocoder, mf101, mf102, mf103, mf104, cp251, 1125 sample&hold
* oberheim matrix 6, matrix 6r, matrix1000, ob1
* arp odyssey, axxe, explorer
* sequential circuits prophet5, poly sequencer, prophet600, pro1, drumtraks, tom, multi-trak, sixtrak
* jen sx1000
* casio rapman, vl1, sk10, vz1, vz10m

ik ben het alweer zat, misschien een volgende keer korg roland en yamaha...
of niet

Op de modulars na alle Moogs zo'n beetje een keer gehad. Dat is op zich al een prestatie op zich.

ok, poging 1:

roland juno 1 en 2, mks50, juno6, juno60, juno106, sh1, sh2, sh09, sh101, mc202, mc505, tr505, tr606, tr707, tr808, cr68, cr78, sbf325, svc350, jv30, e-36, re201, re301, re501, jp8000, jp8080, pc180,pc200, mvc1, mdc1

korg prophecy, z1, trinity, x5, x5dr, microkorg, se300, monopoly, poly6, poly800, ms10, ms20, vc10, sq10, minikorg700, nog 2 kleintjes waar ik de aam van ben vergeten, poly61

er schieten me er laten vast nog wat te binnen.

Nog geen TR-727 en 303 zie ik. Foei!

Wat vondt je van de JP8000 als je die moet vergelijken met al dat moois wat je gehad heb?

oh en je hebt Yamaha, Siel, Teisco en Kawai nog niet genoemd.

jp8000 vond ik niks vergeleken bij bv virus nordlead virus etc maar is ook een kwestie van smaak hè?!

yamaha cs01, s5, cs15, cs30, an1x, ex5, e1010, a3000, sy22 of zo

mam drm1, vermona drm1 II

emu vintage keys plus, classic keys, esi32 (allemaal aanraders)

braintec tb303, control synthesis deep bass nine, novation bass station (en rack), nova, supernova, drumstation

simmons sds4, sds8, icon design dsm200

welterusten, morgen de kinderen weer naar school...

:D

goeiemiddag zeg!!!

zo'n lijst.

vanwaar de grote wisseldrang? wil je dan alles eens geprobeerd hebben?
of de twijfel zoals ik hierboven las?
Heeft het iets met creativiteit te maken?

het heeft juist NIETS met creativiteit te maken!!

de dr660 klinkt goed trouwens. eerst dacht ik: 160 euro voor net zoiets als een alesis sr16??? 2 dikke dials, maar meteen 1 voor volume??? maar hij klinkt lekker, geeft goede drums.
en nu maar programmeren! bedankt nogmaals.

alesis sr16, qsr, quadrasynth, s4, qs8, qs6.1, midiverb3 en 4, quadraverb, hele stapel q cards

Ja, maar Leo, hoeveel geld ben je hieraan eigenlijk allemaal kwijtgeraakt? Ik bedoel, telkens een synth kopen en verkopen... lijkt mij niet echt gunstig voor je portomonee. Of ben je zo'n goede handelaar dat je hem altijd weer voor meer verkoopt? ;)

Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met synths verzamelen Leo?

sinds 1995 ongeveer de eerste waren:
jv30, vz1, x5d, quadrasynth, nordlead, prophecy, pulse.....

en inderdaad ik had er ooit wel iets van 20 tegelijk, maar meestal maar een stuk of 3,4, 6 misschien. en als je goed oplet kost het weinig geld. (wel veel moeite: als ik iets wil hebben, spring ik in de auto en ga het halen. ik verbaas me soms over advertenties van mensen die iets zoeken. dan heb ik het al 3 keer gezien en soms tip ik iemand en die zegt dan: ja maar ik kan pas volgende week, of ik wil het niet laten opsturen, het is te ver... dan heb ik zoiets van wil je het nou hebben of niet. niks gaat vanzelf.

akai s2000, s01, ax73, vx600

kawai k5, k5000s, k5000w, k5000r

teisco 60f, siel dk80

Origineel geplaatst door Leo
simmons sds4
Wil je die nooit meer niet aan mij verkopen???
Of bedoel je een V ?

Geen memorymoog? ;-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back