hallo,
ik wil een scriptie gaan schrijven over het illegaal downloaden van muziek. nu vroeg ik mij af of iemand informatie heeft over het verschil tussen het illegaal kopieren en downloaden van muziek en software.
welke van de twee is makkelijker te kopieren en illegaal down te loaden en hoe komt dit?
wat is het verschil in preventie van illegaal kopieren en downloaden van software en muziek?
waarom wordt muziek niet als software "verpakt" als dit de preventie van illegaal kopieren en downloaden zou bevorderen?
alsjeblieft help mij!! want vooral de technische details vind ik erg moeilijk om uit te zoeken!

ik wil een scriptie gaan schrijven over het illegaal downloaden van muziek. nu vroeg ik mij af of iemand informatie heeft over het verschil tussen het illegaal kopieren en downloaden van muziek en software.
welke van de twee is makkelijker te kopieren en illegaal down te loaden en hoe komt dit?
wat is het verschil in preventie van illegaal kopieren en downloaden van software en muziek?
waarom wordt muziek niet als software "verpakt" als dit de preventie van illegaal kopieren en downloaden zou bevorderen?
alsjeblieft help mij!! want vooral de technische details vind ik erg moeilijk om uit te zoeken!

(okee er zijn ook vele software
gasten op aarde maar daar hou ik me niet zo mee bezig dus dat moet iemand anders maar verder uitleggen)
) 3 keer op een cd branden en ook op je MP3speler gooien en afspelen met Mediaspeler 9 op EEN computer (heel belangrijk want daar zit die beveiliging ingebakken) Daarom is downloads ook zo lekker voor platenmaatschappijen en winkels want het kost geen ^!#&(#(* en ze houden controle over het aantal kopieen wat een gebruiker van een nummer/ of cd mag hebben en ook nog wat er met die downloads allemaal gedaan of juist niet gedaan kan/mag worden.
maar ja ik zie de platenindustrie voorlopig nog niet ophouden met hun zoektocht naar een afdoende beveiliging.