Presonus HP4![]()
Dat is wel een goede tip idd! Thnx!
Ik heb mijn 2e RME multiface inmiddels binnen en via adat & spdif gesynced en werkend, heb nu dus 16 analoge inputs werkend! Cool!
Dank voor de tips iedereen nogmaals!
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Presonus HP4![]()
hmmm ben aan het twijfelen. Denken jullie dat het de moeite is om een korg ms2000r + MFB synth II weg te doen in ruil voor een rozzbox v1 ??
Heb de indruk dat die rozz beide apparaten wel kan vervangen.
) maak een soort van electro, noise, dance achtige muziekhmmm ben aan het twijfelen. Denken jullie dat het de moeite is om een korg ms2000r + MFB synth II weg te doen in ruil voor een rozzbox v1 ??
Heb de indruk dat die rozz beide apparaten wel kan vervangen.
Tijd voor wat anders/nieuws.
Nu in bezit: nord modular G2, MPC 2500, Korg EMX + ESX, Roland SPD-S, Behringer Xenyx 2442, lexicon Mx 200, patchbay, big muff, phonic midi
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een vostok. Zelf denk ik de G2, de roland en de korgs in te ruilen hiervoor.
Misschien met een beetje bij leggen dan ook nog een virus in huis te halen.
Ik (probeer) maak een soort van electro, noise, dance achtige muziek
Is dit wat dan? Of zeg je van hmmmmm ........ kan beter ......... en waarom dan?
Please note there have been many improvements over the years, since v1 - mainly the case. Was a little flimsy before, but now it is strong steel, steel sprung handle, quality chrome catches, switchable PSU, solid VCOs, and lots of internal tweaks.
Leuk topic.
Hier mijn situatie:
Monitoren : KRK Rokit RP5 G2
Wat zouden jullie aan deze setup veranderen / waar mee uitbreiden?