Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bambamstudio

Certified MoogPro
of moet je het anders noemen....passie, gekte noem maar op.

Dat eindeloze gelul over gear, de hele dag tussen je gear

Mijn vriendin (Jolanda) heeft er geen probleem mee.

Die gaat met het gemak van de wereld een muziekzaak binnen met mij en wacht daar geduldig een paar uur.

en help zelf met aangekocht mee de auto in te sjouwen.

of gaat zelf iets halen wat ik besteld heb en klaar heb laten zetten.

maar wat vind jou vriend (voor bepaalde iemand-en) of vriendin ervan?

mijn vriendinnetje vind het allemaal hardstikke leuk en interessant....alleen wordt ze wel eens gek als ik om 02.00 uur de studio uit rol en haar wakker maak om allemaal trax te laten beluisteren..;)

maar goed, ze zingt zelf en ze houd ook erg van uitgaan, dus ze snapt het allemaal goed..als ik ergens moet draaien gaat ze meestal ook mee om lekker te dansen (en om alle dj groupies in de gaten te houden haha )

als we ooit een huis kopen dan moet ik van haar mijn DJ setup in de woonkamer zetten (ze oefent ook wel eens) en de studio moet ook perse een kamer krijgen vindt ze...ja ik knijp in mijn handjes ;)

Olaf

Wrijf het er maar weer in.... Kijk naar mijn gearlist en concludeer het volgende: Johnny is vrijgezel..

Wie heeft er nog een vriendIN in de aanbieding?

Maar natuurlijk heb ik ook ooit een vriendin gehad toen mijn passie voor synths al bestond. Zij was de liefste vrouw ter wereld, want ze negeerde mijn gear volledig. Ze begreep goed wat de waarde van de synths voor mij was en liet mij compleet freaken.

Als ik op moest treden was ze ook altijd zo trots als een pauw. :)

Passé

Passé

Mijn dame vond het zowel spannend, interessant als oer-vervelend. Tja.. mijn huisje is nou eenmaal 99% studio.. en 1% huis..

En 't forum he.. hahaha.. "dat verrekte forum ook altijd!"..

Maar goed.. zoals ik al zei.. 't is inmiddels een gepasseerd station (die dame dan).

H`eh`e...volgens mij ben ik ooit begonnen met muziek maken met als doel indruk te maken op de dames... AJJJJ... ben ik daar ff op terug gekomen ;)

Verder vonden de vriendinnetjes die ik daarna had (die in het begin nix wisten van mijn muziekhobbie) het wel okay... als ik hun ook maar genoeg aandacht schonk ...g..g..g..
Wel lachuh...wat je allemaal in zo'n studio kunt doen...aangezien het ook m'n leef een slaapkamer is :engel:

Ook wel heerlijk om nu vrijgezel te zijn... veel tijd voor di musica! En ach... met m'n probleempjes kan ik toch altijd bij jullie tercht?? :biertje:

NOu :) Ik heb bijvoorbeeld nu heel erge last van een verstandskies... anders had m'n vriendinnetje me nu kunnen troosten enzo...snik..

'Hier...neem nog een hapje van je pap...daar komt het lepeltje...vroem vroem...hapsiekee...Goedzoooooh'

Hallo,

Ik heb nog geen vriendin , maar mijn vrouwtje vind dat niet erg!!!(Dat ik met synth's bezig ben natuurlijk).Even een anekdote : Ongeveer 24 jaar geleden was ik samen met mijn toekomstig vrouwtje en een vriend in een muziekwinkel waar ze van die grote analoge en modulare synth's verkochten. Mijn vriend was echt bezeten van die modulare systemen en in samenspraak met de verkoper mochten we ons een beetje uitleven op zo een Korg modular( type ben ik vergeten).Na een tijd prutsen en draaien aan elk knopje ,was het ons nog altijd niet gelukt om er maar een bliepje of iets dergelijks uit dat ding te krijgen. Toen mijn vriend en ik dat gedoe beu waren vroeg mijn toekomstig echtgenootje of zij even een poging mocht wagen.Je raad het nooit, na amper enkele seconden deed dat ding toch waar ik en mijn vriend niet in geslaagt waren.Fier als ne gieter heeft mijn vriendin met ons samen de muziekwinkel verlaten.
Wat een afgang.Hahahahahahahaha

met vriendelijke groeten,
marcE

Dan val ik waarschijnlijk een beetje buiten de boot. Mijn vriendin vind het namelijk vreselijke tijdverspilling. Ze vind het best dat ik een hobby heb en dat het geld kost. Alleen de tijd die ik eraan spendeer vind ze teveel. (misschien komt het omdat ze zelf geen hobby heeft.) Ik ben ook niet het type om een hele avond TV te kijken. Er is nooit wat op. en elke avond naar de videotheek om een DVD te huren is ook weer zo duur.

Tsja, gewoon proberen beide partijen genoeg tijd te geven. ;)

Tja, bambam... dat klinkt wel ideaal! heb vele story's met vrindinnen meegemaakt... inderdaad vinden de meeste het erg stoer als je in een bandje speeld (toen was ik 17) heb samengewoond met een dame en die kon het uiteindelijk niet waarderen dat ik 'snachts achter m'n atari zat ipv ons bed.
uiteindelijk leren we wel van onze fouten! lang leve de total recal functie!!!!!
Ik vind vrouwen met een saxofoon erg sexy maar die relations houden niet lang genoeg stand..
Moet toegeven dat dit weer eens een leuk onderwerp is op dit forum. en een apparte psyg die synthfreaks weer helpt te intergreren in de maatschapij zou een goed initiatief zijn!
Heb jij behalve de studio nog dingen waar jolanda zich wel over verbaast?

Na mijn laaste vriendin heeft mijn passie voor muziek wel een wending genomen! (de goeie kant op dan)
En ik moet zeggen dat het me zo wel bevalt: wanneer ik wil muziek maken.. Ehh, en dat komt dan neer op 90% van mijn vrije tijd hihi ;)

vriendin, vriendout of vriendthru , die van mij heeft me ooit haar VL-1 gegeven (snapte niet waarom ik DAAR nu zo blij mee was) maar ik heb haar laatst wel betrapt met mijn cs2x....zat ze lekker piano op te spelen...ze is alleen niet echt weg van elctronische muziek: meer klassiek en opera.

een vriendin zonder hobby vind ik wel een beetje eng hoor! wat doet ze dan de hele tijd naast werken?
da's een potentieel gevaar voor je geliefde synths! ;)

Nou, TV kijken en soms leest ze een boek. Het is niet dat ze nooit niet iets te doen heeft, maar een "echte" hobby heeft ze niet.

(als je winkelen niet meerekend, that is....)

Hell&Maurits

Origineel geplaatst door Quadruplo
heb samengewoond met een dame en die kon het uiteindelijk niet waarderen dat ik 'snachts achter m'n atari zat ipv ons bed.

Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je achter je bed gaat zitten...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back