Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
soms vond mijn vriendin het wel eens vervelend, totdat ik haar ook introduceerde in het sequencen. Toen begreep ze, waarom het zo vet is. En aangezien ze best muzikaal is, zit ik me nu wel eens te ergeren, omdat ik niet eens achter mn eigen spullen kan soms :stupid
Maarja, als het eindproduct maar goed is....en af ik dat nu heb gemaakt of zei, of samen...dat maakt me niet uit.

m'n vorige vriendin (tot 4 weken geleden..) vond het ook maar kut. de muziek die maakte vond ze nix aan en de tijd die ik er aan besteedde was teveel; beetje zelfde verhaal als DJ41, geen noemenswaardige hobbies. verder is het niet daarom voorbij hoor.
maar m'n nieuwe vriendin (ja 't kan snel en raar lopen) vind het te gek, draait zelf ook tekno (ERG goed. mag ik wel zeggen) en maakt ook muziek..nog wel met fruityloops, maar daar gaan we verandering in brengen...ik moet 'r nog ff voorstellen aan m'n vriendjes..

mijn vriendin vindt t allemaal wel okee wat ik maak... bovendien maak ik het grootste deel van muziek toch 's nachts, als ze slaapt. kan ik 'r 's ochtends mooi met bloeddoorlopen ogen het resultaat laten horen :)
dus ze vindt t okee, ik heb ook niet een setup die enorm veel ruimte inneemt gelukkig, een halve kamer is voldoende.
bovendien vindt ze mijn muziek ook mooi, vooral de ambient-achtige gedeeltes, als ik drums ga mishandelen is ze echter wel geneigd om met een zuur gezicht af te haken ;)
maar ik moet zeggen dat ik ongeveer net zoveel tijd in mijn moppie [ja ik woon in delft] steek als in de muziek. misschien omdat ik niet zoveel hardware heb...:)

Mijn vriendin vindt het allemaal maar best, maar het interesseert haar jammergenoeg niet.
Voornamelijk omdat haar vorige vriend orgel speelde en aan het conservatorium wou studeren enzo.
Die kerel was er te gefreaked mee bezig (wou zelfs zijn handen laten verzekeren en dat soort shit).
Vandaar dat ze zich niet bemoeit met mijn interesses.

Aan de ene kant vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant vind ik dat wel relaxed.
Ze staat me geen strobreedte in de weg in wat ik wil en weet wel beter dan me voor een keuze te stellen.

Ik ben daar ook heel principieel in: op het moment dat iemand mij vraagt iets op te geven, is het voor mij gedaan.
Dan accepteert die persoon mij niet voor wie of wat ik ben en hoeft het voor mij niet meer.
Dat weet ze ook en ze laat me in mijn waarde, ongeacht wat ik doe.
Ze weet immers wat ze voor mij betekent en wat ik voor haar over heb.
En ik weet ook wel dat ze stiekem toch wel trots op me is :luv:

ik heb nog een behoorlijke aanvaring gehad toen ik in het begin ging uitleggen dat het "lifo" principe ook in mijn leven geldt: last in, first out.... verwachtingenmanagement heet dat, gelijk duidelijk zijn ;)

ik kan me voorstellen dat ze t minder vond dat ze als goederen voorgesteld werd

zo kan je het opvatten ;) maar zo was het natuurlijk niet bedoeld haha...maar het was wel erg duidelijk dat het niet gewenst was dat ik dingen in mijn leven ging aanpassen voor haar.....zo werkt het bij mij niet....

Ik vind toch dat je in een relatie rekening moet houden met elkaar. Hoe leuk je je studio ook vind. Anders had je geen relatie moeten aangaan.

Iedereen moet wel eens water bij de wijn doen. (in welke vorm dan ook)

Inderdaad, duidelijke afspraken maken en bijvoorbeeld tijden afspreken, zodat je bijvoorbeeld tijdens het verplicht meekijken naar GTST een geweldige creatieve oprisping hebt terwijl je als je achter je apparatuur zit er niks uit komt wat de vlooienmars op een Aldi keyboard overtreft.

Ach, alles klinkt goed met de "What The..." preset :D

-------

Ontopic: Mijn nieuwe vriendin vindt alles nog prachtig. Ik geloof niet dat ze zich al realiseerd hoeveel tijd ik er precies in steek....

Laatst gewijzigd:
Sinds 7 week is mijn relatie ook ter ziele. Ook mijn ex had niet echt notie ervan waar het nou voor nodig was om 4 dezelfde (voor haar dan) orgels te hebben (orgel was bij haar een verzamelnaam van dingen waar witte met zwarte stroken op zitten (dus ook een mergpijp) Was wel jammer. Zij had er weles moeite mee met de hoeveelheid geld die er mee gemoeid was, zij ging liever 3 keer per jaar op vakantie.
En deze relatie zat dus duidelijk geen muziek.......

Maar goed ben nou weer vrijgezel is ook niet altijd leuk maar een relatie die niet loopt is nog minder leuk .
Dus heb afgelopen vakantie maar nieuw meubilair gemaakt voor me studiootje. En als "eenzaamheidskiller" afgelopen vrijdag een Quasimidi The Raven gekocht.

Kijk het grote voordeel van geen vrindin: je houd meer geld over voor mooie synths! die eenzaamheidskiller ken ik dus ook! ben al weken verliefd op een teisco 60f nog twee weken niet uitgaan en ze is binnen!

Ik ben echt ff helemaal gekapt met relaties.
Of ik was te stoned of ik dacht te veel aan synths:)
Ook dat geld was een groot probleem, ze snapten nooit waarom ik van elk maandloon weer zo'n raar oud ding moest kopen.
Maar goed, k ben nou veel met mijn synths bezig en ga om de paar weken heftig op stap waardoor het wel eens wil gebeuren dat ik ergens anders HEEL lekker wakker wordt:)

ben al weken verliefd op een teisco 60f nog twee weken niet uitgaan en ze is binnen!

Ga ervoor kerel, ik ben al jaren verliefd op dat beestje;)

Attachments

• untitled-scanned-04.jpg
    untitled-scanned-04.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 84
Laatst gewijzigd:
m'n vriend vindt het allemaal best, wil zelfs graag dat ik wat meer tijd aan muziek maken ga besteden (en wat meer geld, al vraag ik me af of dat geen eigenbelang is, want hij is meer geinteresseerd in de gear die ik ooit wil gaan kopen dan dat ik ben :P)

Kwerd laatst opgebeld door een vriendin van een exvriendin van me (die wist maar al te goed dat ik er wel een klein beetje verstand van heb natuurlijk :dj: )... of ik nog tips kon geven over studio's in Groningen. Ze wou haar vriendje en z'n band een demo opname geven voor z'n verjaardag... KIJK... zo-een moet je er hebben!!! :halleluja

Mijn vriendin kan met de rm1x overweg en draait zelf de hele dag techno en beuk-drumnbass...

En ze heeft er totaal geen problemen mee, vind zelfs dat ik 100% achter mijn passie aan moet lopen !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back