Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door scan
Maar ze vind het schitterend als ik zo blij als een kind ben, met iets nieuws hahaha.

Bij mij is dit net het omgekeerde.

ZIJ: Waarom kan je voor zo iets wel zo blij zijn als een kind en niet voor andere dingen???????

Snapt ze dus niet...

Alhoewel ik dan ook weer niet snap hoe leuk het is om schoenen te vinden aan 9 Euro!!! Om de 2 weken of zo komt ze met een ander "juweeltje" aanzetten. :walker:

Origineel geplaatst door Napole0n
Ik ga voor 1 kind per 15 stuks gear :D

Heb je een tijdje gehoopt op een tweeling? :D

Mijn vriendin snapt op zich wel dat ik er een leuke hobby aan heb, en volgens mij vindt ze het wel grappig als ik weer es vol trots allerlei geluiden aan haar aan het demonstreren ben. Maar ik denk niet dat het haar veel kan schelen wat ik allemaal op mijn mengpaneeltje aansluit. ;)

Origineel geplaatst door divinio
Bestaat er dan echt een papegaaienforum???? :D

:D Vertelde dit laatst tegen een collega...hij zat de laatste dagen naar z'n salamandertjes in de vijver te staren...je raad het al...ff googlen ..en ja hoor..ook een salamander-forum!!!:D :D

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Heb je een tijdje gehoopt op een tweeling? :D

Mijn vriendin snapt op zich wel dat ik er een leuke hobby aan heb, en volgens mij vindt ze het wel grappig als ik weer es vol trots allerlei geluiden aan haar aan het demonstreren ben. Maar ik denk niet dat het haar veel kan schelen wat ik allemaal op mijn mengpaneeltje aansluit. ;)

De eerste is nog niet eens geboren en ik moet nu al aan de tweede gaan denken ... heb net een Ensoniq TS12 gereserveerd :D

Origineel geplaatst door MARCO2
:D Vertelde dit laatst tegen een collega...hij zat de laatste dagen naar z'n salamandertjes in de vijver te staren...je raad het al...ff googlen ..en ja hoor..ook een salamander-forum!!!:D :D

Sja,...

Zo ook:

't Gifkikker forum
't Liften forum :confused:
en 't Poppenhuis forum ...

Ben ik dan de enige met een vrouw die een Evolver wil?
;)

Daar gaat het om wel of niet kruisen van bepaalde soorten 8o) Bijv. analoge met digitale kikkers!!! 8o) 8o)

Ach, zo heeft ieder zijn forum wel zijn standaard discussies. :)
Er zijn trouwens ook veel forums die gewoon compleet leeg zijn. Ik denk dat de internetforums wel een beetje verzadigt beginnen te raken.

Trouwens nog een leuk forum.
http://www.waterschildpad.nl/

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back