Je vriendin/vrouw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn vriendin maakt er in preciep geen probleem van...Als ze maar iets van aandacht krijgt hehehe ;)
Even serieus...me vriendin heeft er geen problemen mee maar vind het niet zo leuk als ik 24/7 er achter zit wat ik ene kant wel ken begrijpen ;)

Origineel geplaatst door C738
Wow, ik hoop echt dat je één van de weinige psychologie studentes hebt getroffen die de rest van de wereld NIET als studiemateriaal zien. Ik ken een paar mensen die psychologie studeren en ik vind dat ze niet meer normaal sociaal kunnen functioneren. Dit is trouwens géén diss richting je vriendin kris :).

kris renton is niet de enige. De mijne is wat rijper ;) (6e jaars) maar voor de rest hemels down-to-earth. Het enige wat ze weet is wat ongeveer voor geluiden uit welke synths komen, maar ze is wel weer erg goed om muziek op te testen, ze heeft hele mooie gevoelige oren :luv:

ben nu al bijna vier jaar met mijn vriendin .. en vanaf het begin af aan draaien we geregeld samen,
backtoback ofwel pingpong:dj:sets, varierend van anderhalf tot zes uur .. of langer als het moet :D

togwel fijn om samen een crowd, zoals deze in Berlijn onlangs, aan het springen te krijgen :
(btw, das niet robin williams' furry arm maar de mijne ... rechts welteverstaan)

Attachments

• imag0014_smaller.jpg
    imag0014_smaller.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 109
mijn vriendin heeft eergister een machinedrum voor mijn verjaardag gekocht, maar nou mag ik er niet aanzitten tot ik morgen jarig ben

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn modulars groeien heel langzaam. Daar heeft ze eigenlijk nooit iets van gezegd. Telkens maar een moduletje in de post. :)

Tot ik een AX-73 kocht. "Wow! Die is groot! Die moet wel duur zijn! Is dat wel verstandig?" Terwijl die modulars veeeeel duurder zijn.

Je woont inmiddels samen in het pittoresque Strijp?

Origineel geplaatst door korgkonijn
mijn vriendin heeft eergister een machinedrum voor mijn verjaardag gekocht, maar nou mag ik er niet aanzitten tot ik morgen jarig ben

dmn! dan heb je idd een heeeeeeele lieve vriendin!

hehehe, veel situaties komen mij bekend voor...

Veel vriendinnen (sinds ik geen echte vaste vriendin heb) vinden het leuk dat ik met muziek bezig ben... maarja ik maak ook zeer vrouwvriendelijke muziek (rnb)...

Ze hebben het moeilijker met mijn andere hobbies (kiten, omdat ze dan in de kou op het strand zitten) kunst (moderne kunst, graffiti, etc...) maar daarvoor vind ik wel altijd een vriendin die warmloopt om mee te gaan :). Wat meestal op een totale :frons: wordt beantwoord is mijn ultranerdige hobby dat ik mangafigurines (seint seiya, hokuto no ken) verzamel.

Maar als ik bvb naar keulen, parijs gaan ofzo split ik de dag in twee/drie... 1 deel om te gaan shoppen, het andere om records te diggen of muziekwinkels af te gaan :).. niemand heeft daar ooit problemen mee gehad

:halleluja

Me ex vond het ook nix, koste alleen maar geld en ik maakte toch alleen maar herrie, nou ja daar had ze dan wel weer gelijk in, door brand was ik in een keer van me gear verlost en ben ik gaan samen wonen met haar, omdat ik een k*tverzekering had nooit meer gear gekocht, maar ja muziek maken laat je nooit meer los, dus begon toch weer op me PC met VSTtjes te klooien, zij weer bang dat ik weer geld ging uitgeven enzo.
Dus toen maar uitgemaakt, wordt je toch nooit gelukkig mee, na een tijdje op kamers heb ik nu weer een eigen hok, en ga ik toch maar weer eens beginnen aan een studiootje, en ga igg me buizensynth afbouwen, dat legt nu al te lang stil.

Leuke thread :)

Ik heb al jaren een LAT-relatie en woon dus (voor het grootste gedeelte) alleen, zodat het geld in principe geen probleem vormt. Gescheiden huizen, rekeningen, enz. - daar geen moeilijkheden dus. Het is wel zo dat ik de laatste tijd bijna niets meer koop, maar dat komt meer omdat ik het zelf wel even genoeg vind.

Mijn vriendin vind het dus allemaal prima wat ik doe en beluistert ook regelmatig mijn creaties, ook al is het eigenlijk niet helemaal haar muziek. Ze zit meer in de Nederlandse muziek en R&B zeg maar, Gordon, Replay, dat soort dingen. Drie keer niks voor mij maar smaken verschillen gelukkig. Dingen als Autechre en zo waar ik naar luister trekt ze in ieder geval niet echt :D

Tsja, ze is echt een vrouw-vrouw zeg maar.......geeft ze zelf ook toe. Volgt van alles en nog wat op TV (ik zelf kijk bijna niet) en is gek op dingen ondernemen en vooral: SHOPPEN natuurlijk. Eerlijk gezegd heb ik daar een bloedhekel aan maar ik ga meestal wel mee. Als je al haar schoenen, kleding en tasjes + juwelen bij elkaar op gaat tellen kan je met het bedrag echt een hele vette studio inrichten, eerlijk waar. Ik begrijp werkelijk niet waarom vrouwen zo gek zijn op uitgerekend schoenen en niet op andere zaken, maar zo is het nu eenmaal.

Maar ik hou veel van haar en er is nog genoeg dat we wel allebei leuk vinden, dus dat zit wel snor ( niet dat zij een snor heeft, maarre, nou ja.... 8o) )

Het is toch nie moeilijk ?

Regelmatig op wat anders rammen dan je synth...daar is m'n liefste heel blij mee...:D

Origineel geplaatst door Christov
gullie het tenminste een vrouw of vriendin

haha nee dr is een meisje wat ik wel leuk vind en die vond t wel heel interressant, beats maken enzo, dus als dat wat zou worden zou t mooi zijn :)

Neem d'r mee uit eten dan! (en niet de rekening splitten he? ;) )

Wat dit betreft heb ik een ideale vriendin.. Ze laat me helemaal mijn ding doen, vind het leuk dat ik er plezier aan beleeft, maar heeft er verder vrij weinig mee hoewel ze de muziek wel best leuk vind.. Scheelt sowieso dat we elkaar behoorlijk veel vrije tijd geven.., zij kan haar dingen doen, en ik mijn dingen.. Zien elkaar een paar keer per week en gaat prima zo :)
Kan me geen betere wensen.. :D Ook een voordeel; ze houdt ook van bier :D :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back