Origineel geplaatst door kris renton
en de geldverslindende bezigheid; shoppen met de vriendinnen
schoenen?!
-C-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door kris renton
en de geldverslindende bezigheid; shoppen met de vriendinnen

Origineel geplaatst door C738
Wow, ik hoop echt dat je één van de weinige psychologie studentes hebt getroffen die de rest van de wereld NIET als studiemateriaal zien. Ik ken een paar mensen die psychologie studeren en ik vind dat ze niet meer normaal sociaal kunnen functioneren. Dit is trouwens géén diss richting je vriendin kris.
(6e jaars) maar voor de rest hemels down-to-earth. Het enige wat ze weet is wat ongeveer voor geluiden uit welke synths komen, maar ze is wel weer erg goed om muziek op te testen, ze heeft hele mooie gevoelige oren 
sets, varierend van anderhalf tot zes uur .. of langer als het moet
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn modulars groeien heel langzaam. Daar heeft ze eigenlijk nooit iets van gezegd. Telkens maar een moduletje in de post.
Tot ik een AX-73 kocht. "Wow! Die is groot! Die moet wel duur zijn! Is dat wel verstandig?" Terwijl die modulars veeeeel duurder zijn.
Origineel geplaatst door korgkonijn
mijn vriendin heeft eergister een machinedrum voor mijn verjaardag gekocht, maar nou mag ik er niet aanzitten tot ik morgen jarig ben
. Wat meestal op een totale
wordt beantwoord is mijn ultranerdige hobby dat ik mangafigurines (seint seiya, hokuto no ken) verzamel.
.. niemand heeft daar ooit problemen mee gehad
Origineel geplaatst door C738
'k Moet mijn vriendin nog eens uitleggen waar alles voor is
-C-

Jammer, kerel.Origineel geplaatst door C738
EX inmiddels
-C-

)Origineel geplaatst door Christov
gullie het tenminste een vrouw of vriendin
haha nee dr is een meisje wat ik wel leuk vind en die vond t wel heel interressant, beats maken enzo, dus als dat wat zou worden zou t mooi zijn![]()
)
Ook een voordeel; ze houdt ook van bier