heb een eigen videoclip gemaakt!

Complimenten voor je clip. Ziet er goed uit. Vind hem tegen het randje aan. Net iets te bizar!!

Beetje onzin dat je jezelf op dit forum eerst moet bewijzen alvorens je credits krijgt. Ik stel voor dat iedereen voor zichzelf objectief kijkt welk filmpje hij het leukst vindt en of diegene wilt stemmen. Enige nadeel vind ik wel dat ik mijn e-mail adres in moet vullen.

eigenlijk is het niet eerlijk om op deze manier aan stemmen te komen, maar achteraf gezien gaat het nou eenmaal zo bij dat soort dingen:
degene met de meeste vriendjes wint meestal. ik heb geprobeert je film te downloaden maar mn mac weigert dat, jammer...
anders had ik inderdaad misschien wel gestemd.
succes.

ja, jij bent niet degene die alle forums moet afgaan om een kans te maken, ik had deze week ook liever wat visuals gemaakt. maar het gaat om €750 EN een pracht referentie op je cv. En als ik niet win, heb ik toch aan duizenden mensen men filmpje laten zien, dus das wel ok, wel nog niemand die me effectief een job ofzo aanbood..

Origineel geplaatst door krachtwerk
degene met de meeste vriendjes wint meestal.

"Vriendschap is een illusie zelfs op het synthforum"

citaat "Henk Westbroek (van de dart commercial)"

'k vond het wel een amusant filmpske,heb daarom maar even een stem uitgebracht....spam of geen spam,boeie!

softsynth humor? haha. reden genoeg om GEEN active member te worden van dit forum.. nee maar als er hier wat mensen zijn die soms zelf shit aan elkaar solderen, wil ik wel blijven, ben wel wat bezig met circuitbending enzo...

Origineel geplaatst door Catalunya
Beetje onzin dat je jezelf op dit forum eerst moet bewijzen alvorens je credits krijgt.

Da's waar. Maar de manier waarop deze kunstenaar credits wil krijgen vind ik fout.

Ik stel voor dat iedereen voor zichzelf objectief kijkt welk filmpje hij het leukst vindt en of diegene wilt stemmen. Enige nadeel vind ik wel dat ik mijn e-mail adres in moet vullen.

Ik heb al een aantal filmpjes bekeken en er zitten ware kleine meesterwerkjes bij, waaronder het filmpje van Droon. Doch er zijn meer mooie werken die ook zeker punten verdienen. Ik kijk objectief en deel dan pas punten uit. En dat e-mailadres invullen maakt mij niet uit.

Origineel geplaatst door droon
softsynth humor? haha. reden genoeg om GEEN active member te worden van dit forum.. nee maar als er hier wat mensen zijn die soms zelf shit aan elkaar solderen, wil ik wel blijven, ben wel wat bezig met circuitbending enzo...

Er zijn hier vast mensen die zelf shit aan elkaar solderen. Velen kicken hier op hardware (en vintage) synths. Maar ook komen er softsynths voorbij. Jij werkt toch ook met Photoshop en Illustrator en niet (zo vaak) meer in de doka en met potlood en papier, schaar en lijm?

Origineel geplaatst door MuziekFriek
Da's waar. Maar de manier waarop deze kunstenaar credits wil krijgen vind ik fout.

hoe zou jij het dan doen? eerlijk is met gelijke wapens vechten, en je kan er van op aan dat de dude die eerst staat ook met dergelijke praktijken bezig is, want zen filmpje is wel goed, maar niet honderd keer beter dan sommige filmpjes die maar 2 stemmen hebben.. iedereen kan vrij kiezen of hij stemt, en mijn filmpje is ook gewoon goed, anders zou al dit spammen helemaal niks uithalen

ik werk met alles! ik help bram van smartelectronix mee met het ontwerp van zijn vst's, soldeer zelf shit, teken, plak, lijm, maak installaties en beelden, speel live muziek(viool en sax), maak het met de computer, treedt op met de laptop, geef workshops, 2D, 3D, live footage, ALLES! ik ben nergens de beste in(denk ik), maar best wel goed in verdomd veel. al zeg ik het zelf.. :)

Origineel geplaatst door droon
Uit mijn kruistocht langs bijna alle terzakedoende fora, kon ik reeds besluiten dat je de professionaiteit van de posters vaak kunt afleiden uit het respect dat ze mede kunstenaars betuigen.
Je moet niet verwachten dat je veel respect afdwingt als je zonder eerst je fatsoenlijk voorgesteld te hebben, gelijk veel stemmen wil afdwingen van ons alleen om het feit dat je een mede-forumlid bent. Tenminste, zo kwam het bij mij over.
Ik vindt het helemaal niet verkeerd dat je aandacht voor je filmpje vraagt, en dat je mensen vraagt om te stemmen. Maar dan moet je ons wel de mogenlijkheid geven om te stemmen op het filmpje dat wij het beste vinden, en niet bij voorbaat al "eisen"dat we op jouw filmpje gaan stemmen.
Ik heb ook nergens gezegd dat je veel berichten geplaatst moet hebben om hier serieus genomen te worden zoals sommige dat hier uit opmaken.
Maargoed, ik merk dat m'n replay vijandig wordt opgevat terwijl dat helemaal niet zo bedoelt was.
Ik heb best veel respect voor m'n mede kunstenaars maar ik ben ook af en toe in voor een geintje.
peace man.

Ik vind het in ieder geval een zeer vette clip. Toch apart hoe je zoiets verzint, maar dat heet natuurlijk creativiteit en dat is een stem waard...hmm misschien ben ik te lui om die andere te bekijken maar een stem uitbrengen op jou filmpje na aanleiding van je marketing ;) kan natuurlkijk nooit kwaat. In ieder geval suc6

Qua special effects is de film wel een klein beetje te pruime,. Maar artistiek verantwoord (als dit als de bedoeling was) is hij zeker ni. Er zit nix in! Enkel wat pretty pictures en een muziekje dat ook helemaal niet af is. (vooral wanneer de beat erbij komt, moest ik toch wel ff lachen)
Ik denk dat bij het maken v h synopsis geen seconde is nagedacht. Dit filmpje is snel, snel inéén geflanst zonder het idee te doorgronden. Ik vind het dus ni meer dan een ideetje dat wat is geanimeerd.
Je fragmenten hangen met een zijdendraadje aanéén. Je gebruikt de verkeerde kleuren.
Het idee van de versnelde bewegingen en plotse vertragingen is afgezaagd! Sorry, al duizend en 1 keer gezien..
Film is dus zo cliché as iet!
Zo, das mijn ongezoute mening.
Veel succes met de 750 euro! Laat die bokes mé choco smaken :)

Is de rode draad in je film heroine? :erm:

Origineel geplaatst door ikke
Qua special effects is de film wel een klein beetje te pruime,. Maar artistiek verantwoord (als dit als de bedoeling was) is hij zeker ni. Er zit nix in! Enkel wat pretty pictures en een muziekje dat ook helemaal niet af is. (vooral wanneer de beat erbij komt, moest ik toch wel ff lachen)
Ik denk dat bij het maken v h synopsis geen seconde is nagedacht. Dit filmpje is snel, snel inéén geflanst zonder het idee te doorgronden. Ik vind het dus ni meer dan een ideetje dat wat is geanimeerd.
Je fragmenten hangen met een zijdendraadje aanéén. Je gebruikt de verkeerde kleuren.
Het idee van de versnelde bewegingen en plotse vertragingen is afgezaagd! Sorry, al duizend en 1 keer gezien..
Film is dus zo cliché as iet!
Zo, das mijn ongezoute mening.
Veel succes met de 750 euro! Laat die bokes mé choco smaken :)

Is de rode draad in je film heroine? :erm:

dr hoeft toch geen rode draad te zijn!
no offense maar belgische kunstacademisch zijn zo toegepast als de tyfus dat je dat soort opmerkingen krijgt.

Toegepast dan nog wel...... Als je daarvoor kiest, ja.. Er zijn vrije richtingen genoeg hoor. Maar dit filmpje is zeker geen (vrije) kunst. Ik vind het nix hebben.
En vrije kunst is niet: "vrije kunst is vrij, ik doe wat ik wil, want het is vrij"....
Zo wordt de hedendaagse kunst tegenwoordig overal in een slecht daglicht gebracht. Iedereen denkt dat ie kunst maakt

Origineel geplaatst door krachtwerk
dr hoeft toch geen rode draad te zijn!
no offense maar belgische kunstacademisch zijn zo toegepast als de tyfus dat je dat soort opmerkingen krijgt.

Dr hoeft idd helemaal geen rode draad te zijn. Maar dit lijkt wel zo. Daarmee dat ik het vroeg. Dit wil ik nu net zeggen... De film slaat nergens op.

Back