Origineel geplaatst door Mostatic
waarom squarpusher samplen? beetje flauw vin ik.
dat is de "Think" break. en die sampled squarepusher zelf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Mostatic
waarom squarpusher samplen? beetje flauw vin ik.
Origineel geplaatst door ikke
tIs niet omdat men een artistiek gevoel heeft, men al meteen beweert te weten wat kunst is.![]()
Na 10 jaar kunstacademie, 6 jaar kunsthumaniora en nu 4 jaar computer-art heb ik wel een beetje artistiek gevoel en mag ik men kritiek toch kwijt, eh?![]()
Origineel geplaatst door isnieZot
dat is de "Think" break. en die sampled squarepusher zelf.
Origineel geplaatst door droon Uit mijn kruistocht langs bijna alle terzakedoende fora, kon ik reeds besluiten dat je de professionaiteit van de posters vaak kunt afleiden uit het respect dat ze mede kunstenaars betuigen.
Origineel geplaatst door droon
ik begin een fysieke haat te ontwikkelen voor die klootzak die al dagen 40 stemmen dan mij heeft.. als ik hem zie, vecht ik ermee! ha!

Origineel geplaatst door isnieZot
laat eens wat computer art van je zien. (kheb wel interesse.)
en wat doe je dan precies voor werk?
Enkel, na drie keer mn data te verliezen na HD crashes blijft er ni veel meer over. Ben aan een nieuw ideetje bezig. (een simpel, klein, griezelig thrillertje
) Ik zal je een PB'tje met een link sturen als het af is! (kan nog wel een aantal maanden duren, alhoewel kheb net een nieuwe 256mb videokaart
)
En uiteindelijk zijn er véél te véél onnodige polygonen.
misschien volgend filmpje beter?Origineel geplaatst door droon
De think break is één van dé 3 (4) ultieme jungle breaks. met op nr 1: de amen(amen brother, the winstons), nr 2: de 3 think breaks(zie hierboven), nr 3: the apache (gn idee van origneel ,en evt. funky drummer op nr 4. (funky drummer v james brown)

Origineel geplaatst door ikke
Ja graag!Enkel, na drie keer mn data te verliezen na HD crashes blijft er ni veel meer over ..//.. Misschien dat ik nog wat oude screenshots heb ergens op cd's. Moet is ff zoeken dan..

Origineel geplaatst door droon
"waarom sample je squarepusher" replies zijn dan natuurlijk geniaal grappig!

:confused:Origineel geplaatst door droon
owww. dit moet sneller! ik zit 35 stemmen achter een filmpje dat NIET beter is dan het mijne..als het je ook maar een ietsiepietsie ka schelen, STEM!, asjebieft asjeblieft asjeblief! stemmeing eindigt in een paar uur..