Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door omc
Beter voortaan een vak jury ofzo.
Origineel geplaatst door droon
hey kids! ik heb gewonnen!

Origineel geplaatst door omc
Zo zie je eigenlijk maar dat zo'n internet stemming nergens op slaat eigenlijk, degene met de beste connecties op fora etc. wint het gewoon, hoe kut zijn film misschien ook is. Beter voortaan een vak jury ofzo.
Origineel geplaatst door droon
hey kids! ik heb gewonnen! De jury prijs!

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
:confused: Ik heb toch niemand beledigt of wel?Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Ik heb wat off topic spul aangaande abynth verwijderd.
Ik ben er zelf ooit over begonnen, ik weet het, maar het beleid is nu eenmaal zo.

Bij mij mag je zoveel over absinth praten als je wilt.Origineel geplaatst door Kevin
Ach mannen kom op !
We gaan weer lekker On Topic en houden wel eens een Absint sessie bij Johhny onder het genot van een frequensy sweep over het gehele spectrum![]()
(is fictief bedoeld om deze reply op te vullen)

)
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bij mij mag je zoveel over absinth praten als je wilt.
Ik wil de mensen die constant zitten te zanniken op moderators geen kans geven om dit aan te grijpen in de zin van "softdrugs mag niet en harddrugs wel op het forum..." enzovoort....
dus..
Ik heb dit liever, dat je een verklaring krijgt waarom een paar berichten verwijdert zijn.Origineel geplaatst door Exzit
Is dit wrok over een eerder uit de hand gelopen discussie?
Mail die person(en) dan daarover.