heb een eigen videoclip gemaakt!

Zo zie je eigenlijk maar dat zo'n internet stemming nergens op slaat eigenlijk, degene met de beste connecties op fora etc. wint het gewoon, hoe kut zijn film misschien ook is. Beter voortaan een vak jury ofzo.

Origineel geplaatst door omc
Beter voortaan een vak jury ofzo.

Als ik mij niet vergis was de netvoting enkel voor de publieksprijs. De hoofdprijs wordt uitgereikt door een vakjury.

Maar 't is inderdaad niet echt fijn zo een netvoting ...

Dit filmpje met die muziek is echt THA BOMB!!!

Knap hoe je dat zo hebt gemaakt. Ook de muziek! Echt wel lekker! Wat ik weer bijzonder vond waren de overgangen in je ogen, vanaf kinds afaan, was ik altijd ontzettend bang als men in een film iets met ogen deed, en dit dan nog even vet werd ingezoomd. Nu zag ik 't weer....en moest toch weer even denken aan vroeger...!

Heel knap gedaan!:okdan:

Succes!

hey kids! ik heb gewonnen! De jury prijs! 1000 euro's, intervieuws op studio brussel, de hele zwik!

en ik heb de publieksprijs winnaars ontmoet, sympatieke mensen, maar ze zijn wel volledig loos gegaan, internet caféés enzo geinvadet.. crazy..

Origineel geplaatst door omc
Zo zie je eigenlijk maar dat zo'n internet stemming nergens op slaat eigenlijk, degene met de beste connecties op fora etc. wint het gewoon, hoe kut zijn film misschien ook is. Beter voortaan een vak jury ofzo.

Dat is in het gewone leven ook. Echt geen verschil met internet.
Voor 75% draait alles om het feit hoe goed je jezelf kan promoten en welke connecties je hebt of opbouwd.

Gefeliciteerd! Je clip was ook echt supervet!

Ga je overigens nog iets met die muziek doen? Of nog een ander filmpie maken....?

proficiat droon! de jury prijs betekent toch veel meer dan de publieksprijs, als ze toch zo kunnen spammen enzo...

succes nog ;)

Bericht door een moderator:
Ik heb wat off topic spul aangaande abynth verwijderd.

Ik ben er zelf ooit over begonnen, ik weet het, maar het beleid is nu eenmaal zo.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Ik heb wat off topic spul aangaande abynth verwijderd.

Ik ben er zelf ooit over begonnen, ik weet het, maar het beleid is nu eenmaal zo.
:confused: Ik heb toch niemand beledigt of wel?

Was net zo grappig! =(

Ach mannen kom op !
We gaan weer lekker On Topic en houden wel eens een Absint sessie bij Johhny onder het genot van een frequensy sweep over het gehele spectrum 8o)
(is fictief bedoeld om deze reply op te vullen)

Origineel geplaatst door Kevin
Ach mannen kom op !
We gaan weer lekker On Topic en houden wel eens een Absint sessie bij Johhny onder het genot van een frequensy sweep over het gehele spectrum 8o)
(is fictief bedoeld om deze reply op te vullen)
Bij mij mag je zoveel over absinth praten als je wilt.

Ik wil de mensen die constant zitten te zanniken op moderators geen kans geven om dit aan te grijpen in de zin van "softdrugs mag niet en harddrugs wel op het forum..." enzovoort....

dus..

Softdrugs en harddrugs zijn allebei fout, maar een Absinthje af en toe kan geen kwaad!( en het is synthgerelativeert) :D

(shit nu ga ik weer offtopic :stupid )

Ontopic dan maar weer:

Proficiat met de juryprijs, maar helaas is deze moeite dus allemaal voor niets geweest wat betreft de publieksprijs.
Maar een juryprijs moet je natuurlijk wel meer voldoening geven dan deze internetfraude! :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bij mij mag je zoveel over absinth praten als je wilt.

Ik wil de mensen die constant zitten te zanniken op moderators geen kans geven om dit aan te grijpen in de zin van "softdrugs mag niet en harddrugs wel op het forum..." enzovoort....

dus..

Is dit wrok over een eerder uit de hand gelopen discussie?
Mail die person(en) dan daarover.
Jij maakt nu opmerkingen over bepaalde personen(De zanikers) en je verleid jezelf dus nu tot meedoen aan die discussie.
Denk niet dat dat verstandig is, als moderator kan je beter onafhankelijk proberen op te stellen.

Origineel geplaatst door Exzit
Is dit wrok over een eerder uit de hand gelopen discussie?
Mail die person(en) dan daarover.
Ik heb dit liever, dat je een verklaring krijgt waarom een paar berichten verwijdert zijn.

Back