Ik heb zojuist 3 Joyo's besteld bij Thomann, de Harley Benton's:
- Ultimate drive (helaas pas half juni leverbaar)
- Classic Chorus
- AC tone als amp simulator --> ik heb een Marshall 30 watt tube amp staan, maar kan deze nooit echt lekker open gooien thuis, dus daarom maar dit pedaal.
Dit houdt me voorlopig wel even bezig. Deze pedalen gaan mijn digitale Korg AX10G vervangen. Mixen van pedalen en mijn delay unit met dit modelling bakje bevalt me niet zo goed, volgorde van effecten klopt niet, Korg amp sim in het midden, chorus op het einde (na de delay). Korg blijf ik wel gebruiken, maar dan stand-alone.
Een 2e rondje Joyo's zou kunnen worden: de EQ, the Crunch, Ultimate Octave (fuzz box), en eventueel een Digital Delay. Ik moet eerst mijn onlangs gekochte Korg SDD-1000 beter leren kennen, ik denk dat de DD dubbel op is (deze heeft wel een warme japanse jaren 80 chorus klank) . Vintage distortion lijkt me ook wel wat, maar ik heb al de geleende Hardwire CS-2 tubescreamer clone. Eerst lekker spelen, dan weer kopen :-) En in mijn Roland VS840GX recorder zitten ook veel cmos effecten, tremelo's delay's, phasers, etc, moet ik nog goed verkennen.
Thomann geeft 3 jaar garantie, is met een Joyo geen overbodige luxe, alles zit rechtstreeks op het PCB gesoldeerd, componenten zoals de schakelaar kunnen los raken en het PCB beschadigen. Yoosmart in China geeft geen echte garantie, alleen bij aanschaf/levering